جمعه, ۳۰ شهریور ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-09-20
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 32101 |
ارسال توسط :
30 بازدید
ارسال به دوستان
پ

در بامداد سه شنبه ۲۱ فروردین ماه، مدیرعامل شرکت فولاد اکسین با حضور در خط تولید این شرکت، با کارگران و کارشناسان گفتگو نمود.

مهندس محمدی در این بازدید عیدانه که به مناسبت آغاز سال جدید و در پیش بودن عید سعید فطر برگزار شد، از نزدیک در جریان مشکلات و دغدغه‌های کارگران شرکت قرار گرفت.

مدیرعامل فولاد اکسین خوزستان در جمع کارگران خط تولید رمپ یک با اشاره به شعار سال ۱۴۰۳، اظهار داشت:تحقق شعار جهش تولید با همت و تلاش خستگی ناپذیر شما کارگران عزیز رقم خواهد خورد.

وی افزود: در سالی که گذشت فولاد اکسین خوزستان موفق به ثبت رکوردهای خوبی در حوزه تولید شد که مرهون تلاش های شبانه روزی کارگران این مجموعه بود و امیدواریم با همت همین کارگران شاهد روزهای امیدآفرین باشیم.

محمدی با بیان اینکه شایسته سالاری در مجموعه کارگری شرکت باید سرلوحه قرار گیرد، خاطرنشان کرد:کارگران با تجربه‌ بسیاری در خط تولید وجود دارند که استفاده از ظرفیت آنها می تواند زمینه ساز جهش تولید و تربیت نسل جوان کارگران در مجموعه فولاد اکسین باشد و باید شایستگی کارگران و جهادگران خلاق و کاربلد را برای افزایش بهره وری و پیشرفت شرکت به بهترین شکل در نظر داشته باشیم.

photo_۲۰۲۴-۰۴-۰۹_۰۸-۰۵-۰۷

photo_۲۰۲۴-۰۴-۰۹_۰۷-۵۲-۲۸

photo_۲۰۲۴-۰۴-۰۹_۰۷-۵۲-۴۲

photo_۲۰۲۴-۰۴-۰۹_۰۷-۵۲-۵۵

photo_۲۰۲۴-۰۴-۰۹_۰۷-۵۳-۰۶

photo_۲۰۲۴-۰۴-۰۹_۰۷-۵۳-۴۰

photo_۲۰۲۴-۰۴-۰۹_۰۷-۵۴-۲۰

منبع : خبرفوری

منبع خبر ( ) است و سایت خبری و خبرخوان نیوز فوری در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 32101 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  0989120208592  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت خبری و خبرخوان نیوز فوری مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
لینک کوتاه خبر:
تبلیغات
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط سایت خبری و خبرخوان نیوز فوری در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • ارسال دیدگاه برای این مطلب مقدور نمی باشد!