پنجشنبه, ۲۹ شهریور ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-09-19
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 31985 |
ارسال توسط :
31 بازدید
ارسال به دوستان
پ

به گزارش اقتصادآنلاین، این طرح در راستای برنامه های افتتاحی ایمیدرو قرار دارد و با توجه به اتمام ساخت این کارخانه، اکنون در انتظار بهره برداری رسمی است. ظرفیت تولید طلای کوه دم ۲۰۰ کیلوگرم شمش طلا در سال است. همچنین برای راه اندازی این پروژه، ۵هزار میلیارد ریال سرمایه گذاری از سوی بخش خصوصی صورت […]

به گزارش اقتصادآنلاین، این طرح در راستای برنامه های افتتاحی ایمیدرو قرار دارد و با توجه به اتمام ساخت این کارخانه، اکنون در انتظار بهره برداری رسمی است.

ظرفیت تولید طلای کوه دم ۲۰۰ کیلوگرم شمش طلا در سال است. همچنین برای راه اندازی این پروژه، ۵هزار میلیارد ریال سرمایه گذاری از سوی بخش خصوصی صورت گرفته است.

تمامی تجهیزات ساخته شده این کارخانه توسط شرکت های سازنده داخلی انجام شده است.

میزان اشتغال این طرح به صورت مستقیم، ۱۲۰ نفر است.

کارخانه طلای کوه دم در شهرستان اردستان استان اصفهان واقع شده و تولید شمش با توجه به ذخایر ۱.۶ میلیون تنی ماده معدنی در این معدن، انجام می شود.

اقتصادآنلاین

منبع خبر ( ) است و سایت خبری و خبرخوان نیوز فوری در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 31985 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  0989120208592  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت خبری و خبرخوان نیوز فوری مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
لینک کوتاه خبر:
تبلیغات
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط سایت خبری و خبرخوان نیوز فوری در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • ارسال دیدگاه برای این مطلب مقدور نمی باشد!