پنجشنبه, ۲۹ شهریور ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-09-19
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 31669 |
ارسال توسط :
37 بازدید
ارسال به دوستان
پ

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از Radio Free Europe، این خبر را خبرگزاری رسمی چچن به نام گروزنی اینفو اعلام کرد. به نوشته این منبع خبری، موسی دادایف، وزیر فرهنگ منطقه‌ای این محدودیت‌ها را در ۴ آوریل اعلام کرد با این همه دقیقاً مشخص نیست که این محدودیت‌ها در منطقه چچن چگونه اعمال یا اجرا […]

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از Radio Free Europe، این خبر را خبرگزاری رسمی چچن به نام گروزنی اینفو اعلام کرد. به نوشته این منبع خبری، موسی دادایف، وزیر فرهنگ منطقه‌ای این محدودیت‌ها را در ۴ آوریل اعلام کرد با این همه دقیقاً مشخص نیست که این محدودیت‌ها در منطقه چچن چگونه اعمال یا اجرا می‌شوند.

دادایف اعلام کرد: فرهنگ موسیقی چچنی‌ها از نظر سرعت و روش متفاوت است. ما باید میراث فرهنگی مردم چچن را برای مردم و آینده فرزندانمان بیاوریم که شامل آداب و رسوم، سنت‌ها و نوخچالا – ویژگی های شخصیت چچنی، که شامل کل طیف استانداردهای اخلاقی زندگی در فرهنگ چچن – است.

یک رسانه خبری روسیه به نام مدوزا نوشت: سرعت سرود ملی روسیه با توجه به این محدودیت‌ها بسیار کند تلقی می‌شود، در حالی که اکثر موسیقی‌های رقص و هیپ هاپ که محبوب هستند براساس قوانین جدید خیلی سریع هستند.

اقتصادآنلاین

منبع خبر ( ) است و سایت خبری و خبرخوان نیوز فوری در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 31669 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  0989120208592  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت خبری و خبرخوان نیوز فوری مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
لینک کوتاه خبر:
تبلیغات
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط سایت خبری و خبرخوان نیوز فوری در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • ارسال دیدگاه برای این مطلب مقدور نمی باشد!