پنجشنبه, ۲۹ شهریور ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-09-19
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 30244 |
ارسال توسط :
31 بازدید
ارسال به دوستان
پ

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان گفت: اطلاع رسانی به موقع اصحاب رسانه در واقع یک نوع کمک به مسئولان اجرایی و عملیاتی بوده و این شکل از کار باید ادامه پیدا کند.

مجید منادی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان، عنوان کرد: تمام دستگاه‌های خدمات رسان و سایر مجموعه‌های مرتبط پای کار بوده و به سرعت در حال تلاش برای رفع آب گرفتگی‌ها هستند.

وی افزود: اطلاع رسانی به موقع اصحاب رسانه در واقع یک نوع کمک به مسئولان اجرایی و عملیاتی بوده و این شکل از کار باید ادامه پیدا کند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان گفت: رسانه‌های شناسنامه‌دار و حرفه‌ای علاوه بر بیان مشکلات و مطالبات مردم، باید به ارائه خدمات دولت و سایر دستگاه‌های خدمات‌رسان در شرایط بحرانی بپردازند تا آرامش لازم برای مردم ایجاد شود.

این مقام مسئول بیان کرد: فعالیت نیروهای عملیاتی و امدادرسان استان در زمان بارندگی نشان می دهد که متولیان امر با جدیت پای کار بوده و هیچ موقع مردم را تنها نمی‌گذارند.

منادی گفت: لازم است که خبرنگاران، اطلاعات و پیش بینی‌های لازم را از مسئولان و متولیان امر دریافت کنند تا آمار خبری واحد و اطلاع رسانی شفافی صورت گیرد

 

منبع : خبرفوری

منبع خبر ( ) است و سایت خبری و خبرخوان نیوز فوری در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 30244 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  0989120208592  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت خبری و خبرخوان نیوز فوری مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
لینک کوتاه خبر:
تبلیغات
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط سایت خبری و خبرخوان نیوز فوری در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • ارسال دیدگاه برای این مطلب مقدور نمی باشد!