جمعه, ۳۰ شهریور ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-09-20
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 29488 |
ارسال توسط :
31 بازدید
ارسال به دوستان
پ

عضو هیات مدیره مرکز کارشناسان رسمی دادگستری خوزستان با اشاره به نامگذاری هوشمندانه امسال از سوی مقام معظم رهبری تحت عنوان جهش تولید با مشارکت مردم گفت: مشارکت مردم در موضوع جهش تولید، نتایج خوبی از جمله خودکفایی اقتصادی را در پی خواهد داشت. تحقق جهش تولید مستلزم فعالیت جهادی و مشارکت مردمی است.

امید فراز افزود: تجربه نشان داده است که هر جا مردم در میدان حاضر بودند، نتایج خوب آن را برای کشور دیده ایم. اقتصاد مردمی منجر به جهش تولید می شود. جهش تولید نیازمند مشارکت همه جانبه مردم است. موضوع جهش تولید برگرفته از اهمیت اقتصاد مردم، معیشت، ایجاد درآمد و خودکفایی است و تحقق جهش تولید بعنوان شعار سال در حوزه‌های مختلف تولید ضروری است. 

وی با بیان اینکه استان خوزستان در حوزه تولید دارای جایگاه ویژه ای است و از تنوع و گستردگی در این حوزه برخوردار است تاکید کرد: طبیعتا با مشارکت مردم در امر تولید، اتفاقات خوبی در حوزه اقتصاد استان خواهد افتاد که حاصل آن جهش تولید است. 

وی با اشاره به اینکه حمایت از تولید ملی باعث اشتغالزایی و رفاه عمومی در جامعه می شود گفت: در این خصوص مردم نیز باید با حمایت از تولیدات ملی از تولیدکنندگان داخلی حمایت کنند. 

عضو هیات مدیره مرکز کارشناسان رسمی دادگستری خوزستان در پایان ابراز امیدواری کرد: با مشارکت و همت مردم شاهد جهش در تولید و کامیابی برای مردم ایران باشیم.

منبع : خبرفوری

منبع خبر ( ) است و سایت خبری و خبرخوان نیوز فوری در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 29488 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  0989120208592  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت خبری و خبرخوان نیوز فوری مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
لینک کوتاه خبر:
تبلیغات
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط سایت خبری و خبرخوان نیوز فوری در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • ارسال دیدگاه برای این مطلب مقدور نمی باشد!