جمعه, ۳۰ شهریور ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-09-20
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 29318 |
ارسال توسط :
34 بازدید
ارسال به دوستان
پ

بامداد دومین روز عید نوروز سال ۱۴۰۳ منزل شخصی شهردار سابق شهر باشت مرکز شهرستان باشت در استان کهگیلویه و بویراحمد مورد حمله مسلحانه افراد ناشناسی قرار گرفت.

سیدلطف الله موسوی گفت: حوالی ساعت ۲ بامداد امروز، عده‌ای ناشناس اقدام به شلیک گلوله های متعدد به منزل شخصی من در شهر باشت کرده‌اند.

وی دلیل و انگیزه احتمالی این اقدام وحشیانه را مسائل انتخاباتی خواند و اظهار داشت: متاسفانه دخترم بدلیل ترس فراوان، بیهوش و به بیمارستان انتقال داده شد.

این فعال سیاسی گفت: شناسایی های اولیه از سوی نهادهای ذیصلاح انجام و امیدوارم نتایج این تحقیقات هرچه زودتر مشخص شود.

موسوی از نهادهای امنیتی، انتظامی و قضایی خواست در شناسایی، دستگیری و صدور احکام قاطع قانونی، اقدامات ویژه تری با مُخلان امنیت عمومی اندیشیده شود.

وی از اقوام خود نیز خواست برای ایجاد آرامش در منطقه از هرگونه حرکت احساسی و هیجان زده خودداری تا نهادهای مرتبط، اقدامات لازم قانونی را انجام دهند.

 سید لطف الله موسوی از فعالان سیاسی اصولگرا است که در انتخابات دوازدهم مجلس از غلامرضا تاجگردون منتخب حوزه انتخابیه گچساران و باشت حمایت کرده است.

منبع : خبرفوری

منبع خبر ( ) است و سایت خبری و خبرخوان نیوز فوری در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 29318 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  0989120208592  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت خبری و خبرخوان نیوز فوری مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
لینک کوتاه خبر:
تبلیغات
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط سایت خبری و خبرخوان نیوز فوری در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • ارسال دیدگاه برای این مطلب مقدور نمی باشد!