جمعه, ۳۰ شهریور ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-09-20
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 28837 |
ارسال توسط :
35 بازدید
ارسال به دوستان
پ

میکس  نام محصول برند جوان  زیکر  است که اولین تصاویر آن در رسانه های چینی منتشر شده است. زیکر به عنوان زیرمجموعه جیلی به تولید خودروهای الکتریکی مشغول است و محصولات با کیفیتی را نیز تا کنون معرفی کرده است. زیکر میکس از منظر ابعاد برابر با ۴۶۸۸ میلیمتر در طول، ۱۹۹۵ میلیمتر در عرض […]

میکس  نام محصول برند جوان  زیکر  است که اولین تصاویر آن در رسانه های چینی منتشر شده است. زیکر به عنوان زیرمجموعه جیلی به تولید خودروهای الکتریکی مشغول است و محصولات با کیفیتی را نیز تا کنون معرفی کرده است.

زیکر میکس از منظر ابعاد برابر با ۴۶۸۸ میلیمتر در طول، ۱۹۹۵ میلیمتر در عرض و ۱۷۵۵ میلیمتر در ارتفاع توسعه یافته اما فاصله بین محورهای آن به نسبت طول خودرو با استانداردهای فعلی صنعت جهانی خودرو جور در نمی آید!

زیکر میکس  دارای فاصله بین محورهای ۳۰۰۸ میلیمتری است.

طراحی میکس برپایه گرایش های کمینه گرا شکل گرفته که البته مخاطب پسند و جذاب به نظر می رسد.

براساس اطلاعات موجود، پیشرانه  زیکر میکس  حدود ۴۲۰ اسب بخار خروجی و ۴۴۰ نیوتن متر گشتاور دارد که این توان توسط یک موتور الکتریکی تولید می شود.

در رابطه با باتری اطلاعاتی در دسترس نیست اما این محصول برپایه معماری ۸۰۰ ولت الکتریکی شکل گرفته که از شارژ پرسرعت پشتیبانی می کند.

زیکر میکس

 

زیکر میکس ؛ اطلاعات جدید از خودرو متفاوت جیلی (+عکس)
زیکر میکس ؛ اطلاعات جدید از خودرو متفاوت جیلی (+عکس)
زیکر میکس ؛ اطلاعات جدید از خودرو متفاوت جیلی (+عکس)

منبع : خبرفوری

منبع خبر ( ) است و سایت خبری و خبرخوان نیوز فوری در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 28837 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  0989120208592  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت خبری و خبرخوان نیوز فوری مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
لینک کوتاه خبر:
تبلیغات
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط سایت خبری و خبرخوان نیوز فوری در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • ارسال دیدگاه برای این مطلب مقدور نمی باشد!