جمعه, ۳۰ شهریور ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-09-20
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 28050 |
ارسال توسط :
37 بازدید
ارسال به دوستان
پ

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایرنا،  مسعود اکبری روز سه شنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه توزیع میوه تا روزهای ابتدایی سال جدید ادامه خواهد داشت، اظهار کرد: میوه های تامین شده شامل سیب و پرتقال است که با قیمت حداقل ۱۵ درصد کمتر از قیمت بازار توزیع می شود. وی خاطر […]

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایرنا،  مسعود اکبری روز سه شنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه توزیع میوه تا روزهای ابتدایی سال جدید ادامه خواهد داشت، اظهار کرد: میوه های تامین شده شامل سیب و پرتقال است که با قیمت حداقل ۱۵ درصد کمتر از قیمت بازار توزیع می شود.

وی خاطر نشان کرد: میوه شب عید طرح تنظیم بازار در ۹۰ نقطه استان همدان و براساس شیوه‌نامه کشوری توزیع می شود

مدیر تعاون روستایی استان همدان یادآور شد: تعیین قیمت میوه شب عید توسط کارگروه تنظیم بازار و در روزهای آینده انجام و اعلام خواهد شد.

سال گذشته ۵۰۰ تن سیب و پرتقال برای طرح تنظیم بازار میوه برای ایام پایانی سال ۱۴۰۱ و نوروز ۱۴۰۲ تامین و در ۳۰ غرفه استان توزیع شد.

اقتصادآنلاین

منبع خبر ( ) است و سایت خبری و خبرخوان نیوز فوری در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 28050 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  0989120208592  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت خبری و خبرخوان نیوز فوری مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
لینک کوتاه خبر:
تبلیغات
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط سایت خبری و خبرخوان نیوز فوری در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • ارسال دیدگاه برای این مطلب مقدور نمی باشد!