جمعه, ۳۰ شهریور ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-09-20
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 27457 |
ارسال توسط :
31 بازدید
ارسال به دوستان
پ

دادستان کرمان از دستگیری عوامل شبکه حرفه‌ای جعل مدارک تحصیلی در استان کرمان خبر داد.

مهدی بخشی بیان کرد: چندی پیش به دنبال ادغام دو بانک خصوصی و بررسی مجدد مدارک و سوابق کاری کارکنان، با مدرک جعلی یکی از آن‌ها مواجه شدند که با گشوده شدن پرونده و ادامه روند رسیدگی به مستندات ارائه شده، یک شبکه کاملاً حرفه‌ای در جعل حدود ٨٠٠ مدرک تحصیلی در مقاطع دیپلم، فوق دیپلم، لیسانس، فوق لیسانس و بالاتر فعالیت می‌کردند شناسایی شد.

وی با بیان اینکه سرشاخه‌های این باند با اقدامات کاملاً حرفه‌ای صرفاً در محدوده استان کرمان فعالیت داشتند اظهار کرد: با دستور بازپرس دادسرای عمومی و انقلاب مرکز استان کرمان، عوامل، مباشرین و معاونین در جرم جعل مدارک مذکور دستگیر و سایر متهمان نیز احضار شده‌اند تا پاسخگوی اتهامات وارده باشند.

بخشی بیان کرد: در بازرسی از منزل متهمان تعداد زیادی مدرک تحصیلی و تعداد زیادی از امهار دانشگاهی و سایر مؤسسات مرتبط کشف و ضبط شد.

منبع : خبرفوری

منبع خبر ( ) است و سایت خبری و خبرخوان نیوز فوری در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 27457 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  0989120208592  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت خبری و خبرخوان نیوز فوری مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
لینک کوتاه خبر:
تبلیغات
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط سایت خبری و خبرخوان نیوز فوری در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • ارسال دیدگاه برای این مطلب مقدور نمی باشد!