پنجشنبه, ۲۹ شهریور ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-09-19
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 27405 |
ارسال توسط :
31 بازدید
ارسال به دوستان
پ

سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران از وقوع حریق گسترده یک ساختمان ۵ طبقه در محدوده کریم خان تهران خبر داد.

جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران درباره حادثه حریق در محدوده کریم خان تهران اظهار داشت: دقایقی پیش وقوع حریق گسترده یک ساختمان در تقاطع حافظ – کریم خان به آتش نشانی اطلاع داده شده و نیروهای آتش‌نشانی جهت نجات جان حادثه دیدگان احتمالی و اطفای حریق به محل اعزام شده‌اند.

وی با اشاره به اینکه این حادثه در یک ساختمان ۵ طبقه به وقوع پیوسته و عملیات شعله زنی در حال انجام است، افزود: اطلاعات تکمیلی به زودی اعلام می‌شود.

14021219180718604295829210

آخرین وضعیت آتش‌سوزی ساختمانی در خیابان‌ کریمخان

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران گفت: چهار ایستگاه آتش‌نشانی به همراه تجهیزات مورد نیاز در مدت زمان ۲ دقیقه به محل حادثه رسیدند.

وی ادامه داد: در پشت بام این ساختمان یک سازه شیروانی به مساحت ۳۰۰متر دچار حریق شده بود که با حضور عوامل آتش‌نشانی، شعله‌زنی و مهار آتش آغاز شد.

ملکی افزود: این لحظه آماری از مصدومان و فوتی های احتمالی اعلام نشده است و درحال حاضر حریق کنترل شده است و خطری وجود ندارد.

منبع : خبرفوری

منبع خبر ( ) است و سایت خبری و خبرخوان نیوز فوری در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 27405 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  0989120208592  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت خبری و خبرخوان نیوز فوری مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
لینک کوتاه خبر:
تبلیغات
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط سایت خبری و خبرخوان نیوز فوری در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • ارسال دیدگاه برای این مطلب مقدور نمی باشد!