جمعه, ۳۰ شهریور ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-09-20
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 26824 |
ارسال توسط :
35 بازدید
ارسال به دوستان
پ

وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی از برآورد ۵ تا ۷ میلیارد تومانی خسارت‌های وارده به ابنیه تاریخی استان سیستان و بلوچستان در سیلاب اخیر جنوب شرق کشور خبر داد.

عزت‌الله ضرغامی صبح چهارشنبه ( ۱۶ اسفند ۱۴۰۲) در حاشیه جلسه هیئت دولت در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: در استان سیستان و بلوچستان به برخی از ابنیه‌های تاریخی کشور بین ۵ تا ۷ میلیارد تومان خسارت وارد شد که با تامین بودجه، بازسازی خواهند شد.

وی با اشاره به سفر‌های نوروزی مردم و تصمیم دولت هم گفت: ۲۷ دستگاه مرتبط با سفر‌های نوروزی هماهنگی خوبی با هم داشته‌اند. رئیس جمهور و معاون اول تذکر‌های جدی به همه دستگاه‌ها دادند تا با دبیرخانه و ستاد سفر‌های نوروزی همکاری خوبی انجام شود. امیدوارم با توجه به تقارن عید ۱۴۰۳ و ماه رمضان، ان‌شاءالله هم برای دنیا و هم برای آخرت مردم خوب باشد به خصوص با توجه به برنامه‌هایی که در این ایام از لحاظ معنوی و مادی تدارک دیده شده است.

وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی با اشاره به سفر ۲۰ اینفلوئنسر معروف چینی به کشورمان، گفت: این ۲۰ اینفلوئنسر فعال چینی با مجموع ۶۰ میلیون دنبال کننده به چهار گروه فرهنگی، اکوتوریسم، طبیعت و جاده ابریشم تقسیم شدند و مطمئنم در ایجاد انگیزه برای گردشگران چینی در سفر به ایران نقش بسیار موثری می‌توانند داشته باشند.

منبع : خبرفوری

منبع خبر ( ) است و سایت خبری و خبرخوان نیوز فوری در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 26824 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  0989120208592  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت خبری و خبرخوان نیوز فوری مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
لینک کوتاه خبر:
تبلیغات
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط سایت خبری و خبرخوان نیوز فوری در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • ارسال دیدگاه برای این مطلب مقدور نمی باشد!