جمعه, ۳۰ شهریور ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-09-20
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 26800 |
ارسال توسط :
39 بازدید
ارسال به دوستان
پ

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری سارق مسلح بانک شهر خیابان مولوی خبر داد.

سردار علی ولیپور گودرزی رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ اظهار کرد: در ساعت ۱۱:۳۰ مورخه دهم اسفندماه سال جاری طی اعلام مرکز فوریتهای پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع سرقت مسلحانه از بانک شهر شعبه مولوی ، موضوع به کارآگاهان اداره یکم مبارزه با سرقت های مسلحانه ارجاع شد.

وی افزود: به دنبال اعلام خبر سرقت مسلحانه کارآگاهان اداره یکم راهی محل سرقت شدند که در بررسی های اولیه و میدانی مشخص شد مرد جوانی با سلاح کلت کمری وارد بانک شده و با تهدید اقدام به سرقت ۲۹ میلیون تومان وجه نقد می نماید که در حین فراربه جهت ایجاد رعب و وحشت اقدام به تیراندازی هوایی می نماید و متواری می‌شود.

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ گفت: کارآگاهان با انجام اقدامات پلیسی و کارآگاهی بلافاصله هویت سارق مسلح را شناسایی کردند و مشخص شد بهزاد حدوداً ۳۷ یکی از مجرمین سابقه دار اداره یکم در گذشته بوده است.

ولیپور گودرزی بیان کرد: کارآگاهان در گام بعدی با جمع بندی اطلاعات بدست آمده و هماهنگی قضایی سارق مسلح جوان را طی یک عملیات پلیسی و ضربتی در محدوده میدان محمدیه در روز چهارشنبه پانزدهم اسفندماه دستگیر کردند.

وی گفت: در ادامه تحقیقات سارق مسلح ضمن اعتراف اولیه به سرقت اظهار داشت: اسلحه در اختیار یکی از دوستانم بنام مهرداد می باشد که بلافاصله وی دستگیر و اسلحه به همراه ۱۷ فشنگ جنگی کشف و ضبط شد.

سردار علی ولیپور گودرزی در پایان گفت: متهمان ضمن اعتراف به بزه انتسابی با صدور قرار قانونی جهت سیرمراحل تحقیقات پلیسی در اختیار کارآگاهان اداره یکم قرار گرفتند.

منبع : خبرفوری

منبع خبر ( ) است و سایت خبری و خبرخوان نیوز فوری در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 26800 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  0989120208592  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت خبری و خبرخوان نیوز فوری مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:
تبلیغات
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط سایت خبری و خبرخوان نیوز فوری در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • ارسال دیدگاه برای این مطلب مقدور نمی باشد!