جمعه, ۳۰ شهریور ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-09-20
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 26782 |
ارسال توسط :
46 بازدید
ارسال به دوستان
پ

رئیس کمیسیون حقوقی شورای شهر اهواز گفت: تشخیص عدم صلاحیت شهردار از وظایف شورای شهر است و نهادهای دیگر نمی‌توانند دخالت کنند.

غلامرضا شانه‌سازان درباره برکناری شهردار اظهار داشت: با توجه به مصوبه شورای تامین استان برای مسکوت ماندن برکناری امینی تا پایان سال، تصمیم اعضای شورا مبنی بر، برکناری شهردار اهواز به قوت خود باقی است.

وی با اشاره به تشکیل جلسه در روز ۶ فروردین افزود: پس از پایان سال برکناری شهردار در دستور کار صحن شورا قرار می‌گیرد و طبق ضوابط قانونی همه اعضای شورا موافق و مخالف باید حضور پیدا کنند.

رئیس کمیسیون حقوقی شورای شهر اهواز با بیان اینکه اعضای شورای شهر نمایندگان مردم هستند و بحث تعهد به آرای مردم است، عنوان کرد: اگر اعضای شورا با مشکلی مواجه شوند باید در صحن شورا بیایند و مدارک لازم را ارائه دهند و این مسئله برای برکناری شهردار نیز صدق می‌کند.

وی ادامه داد: تشخیص عدم صلاحیت شهردار از وظایف شورای شهر است و نهادهای دیگر نمی‌توانند دخالت کنند؛ شورای تامین جایگاه اجرای قانونی دارد به همین دلیل تصمیم بر مسکوت ماندن موضوع برکناری تا پایان سال گرفت.

به گزارش روزنامه نسیم خوزستان شانه سازان در پایان تاکید کرد: طبق ضوابط قانونی موضوع برکناری شهردار اهواز جاری است و باید پیگیری شود.

منبع : خبرفوری

منبع خبر ( ) است و سایت خبری و خبرخوان نیوز فوری در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 26782 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  0989120208592  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت خبری و خبرخوان نیوز فوری مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
لینک کوتاه خبر:
تبلیغات
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط سایت خبری و خبرخوان نیوز فوری در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • ارسال دیدگاه برای این مطلب مقدور نمی باشد!