پنجشنبه, ۲۹ شهریور ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-09-19
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 25590 |
ارسال توسط :
46 بازدید
ارسال به دوستان
پ

مدیرکل دفتر مدیریت بحران استانداری سیستان و بلوچستان گفت: بارندگی‌های شدید و طغیان رودخانه‌ها در چند روز اخیر راه ارتباطی ۲۲ مسیر اصلی، فرعی و روستایی در جنوب این استان را بسته است.

مجید محبی روز جمعه اظهار کرد: بیشترین مسیر‌های بسته شده در بلوچستان در شهرستان‌های دشتیاری، قصرقند، فنوج و دلگان واقع شده که برای بازگشایی این مسیر‌ها ابتدا باید طغیان رودخانه‌های محلی فروکش کند.

وی ادامه داد: هم اکنون تمام دستگاه‌های امدادرسان از جمله راهداری، هلال احمر و برق به صورت شبانه روزی در حال خدمات رسانی به هم استانی‌های گرامی هستند.

مدیرکل دفتر مدیریت بحران استانداری سیستان و بلوچستان گفت: برق ۴۱ روستای جنوب استان براثر بروز بارندگی و سیلاب قطع شده بود که با وجود سیلابی بودن مسیر‌ها و دشواری‌های فراوان تاکنون برق ۱۱ روستا متصل شده و همچنان تلاش برای برقدار کردن ۳۰ روستای دیگر با قوت ادامه دارد.

وی تاکید کرد: خوشبختانه در سیلاب اخیر هیچ گونه خسارت جانی نداشتیم و خدمات رسانی به مردم آسیب دیده سیلاب با کمک نیرو‌های هلال احمر ادامه دارد.

محبی گفت: بیشترین خسارت‌های وارده سیلاب اخیر به بخش‌های زیربنایی از جمله راه‌ها، شبکه برق و کشاورزی بوده که برآورد دقیق آن‌ها توسط کارشناسان ستاد بحران در حال انجام است.

وی افزود: همچنین با توجه به برودت هوای سرد در سیستان و بلوچستان شهروندان از سفر‌های غیرضروری، فعالیت کوهنوردی، اسکان و تردد در حاشیه مسیل‌ها و رودخانه‌های فصلی خودداری کنند.

مدیرکل دفتر مدیریت بحران استانداری سیستان و بلوچستان گفت: این استان به سبب گستردگی و موقعیت خاص جغرافیایی همواره با بحران‌های طبیعی روبروست که سیل، خشکسالی و توفان‌های سهمگین ۱۲۰ کیلومتری بطور همزمان از بحران‌های این استان است.

 

منبع : خبرفوری

منبع خبر ( ) است و سایت خبری و خبرخوان نیوز فوری در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 25590 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  0989120208592  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت خبری و خبرخوان نیوز فوری مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
لینک کوتاه خبر:
تبلیغات
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط سایت خبری و خبرخوان نیوز فوری در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • ارسال دیدگاه برای این مطلب مقدور نمی باشد!