جمعه, ۳۰ شهریور ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-09-20
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 24982 |
ارسال توسط :
36 بازدید
ارسال به دوستان
پ

فرمانده انتظامی دزفول از دستگیری اعضای ۴ باند سارق سیم برق با کشف ۶۴ فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ روح اله یاری زاده در تشریح جزئیات این خبر بیان داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت سیم برق در سطح شهرستان دزفول بررسی موضوع دستگیری سارقان به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: ماموران انتظامی با برقراری گشت های هدفمند و بکارگیری تمام توان تجهیزاتی و نیروی انسانی موفق به دستگیری ۶ نفر از اعضای ۴ باند از سارقان مرتبط با سرقت های بوقوع پیوسته شده که پس از هماهنگی با مرجع قضایی، طی عملیات هایی ضربتی و جداگانه آنها را دستگیر گردند.

 فرمانده انتظامی شهرستان دزفول در ادامه با اشاره به کشف دو دستگاه خودرو و یکدستگاه موتورسیکلت بکار رفته در سرقتها، تعداد ۴ عدد قیچی سیم بر ، مقادیر زیادی سیم برق سرقتی و آلات سرقت تصریح کرد: متهمان در تحقیقات و بررسی های بعمل آمده پلیس به ۶۴ فقره سرقت سیم برق در سطح این شهرستان معترف شدند.

 سرهنگ یاری زاده در خاتمه ضمن اشاره به سوابق کیفری متهمان و همچنین تشکیل پرونده و معرفی آنها به مراجع قضایی اظهار داشت: تامین امنیت مردم شریف دزفول خط قرمز بوده و پلیس برابر قانون با مجرمین و برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی ، برخورد قاطع خواهد داشت.

منبع : خبرفوری

منبع خبر ( ) است و سایت خبری و خبرخوان نیوز فوری در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 24982 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  0989120208592  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت خبری و خبرخوان نیوز فوری مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:
تبلیغات
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط سایت خبری و خبرخوان نیوز فوری در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • ارسال دیدگاه برای این مطلب مقدور نمی باشد!