جمعه, ۳۰ شهریور ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-09-20
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 24209 |
ارسال توسط :
60 بازدید
ارسال به دوستان
پ

در برخورد دو دستگاه پراید در بهشهر ۳ نفر جان باختند و یک نفر مصدوم شد.

مدیر روابط عمومی مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی مازندران از تصادف مرگبار در بهشهر خبر داد و گفت: در ساعت ۱۱ و ۴۰ دقیقه امروز؛ دوشنبه ۷ اسفند ۱۴۰۲ وقوع حادثه‌ای به مرکز پیام اورژانس شرق استان گزارش شد.

زکریا اشکپور افزود: پس از دریافت این گزارش، ۳ دستگاه آمبولانس اورژانس و یک دستگاه آمبولانس هلال احمر به محل حادثه واقع در بهشهر، جاده دریا، ۴ فصل بعد از رستوران آلاشتی، اعزام شدند.

وی تصریح کرد: در این حادثه متاسفانه ۳ نفر علایم حیاتی نداشتند و یک نفر مصدوم بود که همه به بیمارستان‌های امام خمینی (ره)  و خاتم الانبیاء(ص) شهرستان بهشهر منتقل شدند.

اشکپور با بیان اینکه هر چهار نفر آقا بودند، از رانندگان خواست با توجه به لغزندگی معابر با احتیاط برانند.

منبع : خبرفوری

منبع خبر ( ) است و سایت خبری و خبرخوان نیوز فوری در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 24209 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  0989120208592  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت خبری و خبرخوان نیوز فوری مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
لینک کوتاه خبر:
تبلیغات
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط سایت خبری و خبرخوان نیوز فوری در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • ارسال دیدگاه برای این مطلب مقدور نمی باشد!