جمعه, ۳۰ شهریور ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-09-20
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 24075 |
ارسال توسط :
39 بازدید
ارسال به دوستان
پ

رئیس پلیس راه خراسان جنوبی گفت: یک دستگاه اتوبوس حامل ۲۹ مسافر در کیلومتر ۱۰ محور فردوس – بشرویه از جاده خارج شد و سه مصدوم این حادثه در بیمارستان بستری شدند.

سرهنگ علیرضا رضایی روز یکشنبه اظهار کرد: ساعت یک و ۴۵ دقیقه بامداد امروز با اعلام مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع حادثه رانندگی در کیلومتر ۱۰ محور فردوس – بشرویه بلافاصله ماموران و نیروهای امدادی به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: ماموران با حضور در محل حادثه مشاهده کردند، یک دستگاه اتوبوس حامل ۲۹ مسافر که در مسیر مشهد – یزد در حرکت بوده از جاده خارج شده است و بر اثر این سانحه رانندگی، سه نفر از مسافران اتوبوس مصدوم و با اورژانس به بیمارستان منتقل شدند.

رئیس پلیس راه خراسان جنوبی بیان کرد: علت حادثه توسط کارشناسان پلیس راه، نبود توجه راننده اتوبوس به جلو تشخیص داده شده است.

وی همچنین گفت: ماموران پلیس راه در اقدام خداپسندانه مسافران اتوبوس را که سرگردان بودند در محل هیات جواد الائمه شهرستان فردوس اسکان دادند و اقلام گرمایشی و صبحانه از هلال احمر دریافت و در اختیار مسافران قرار داده شد.

جانشین پلیس راه خراسان جنوبی هم امروز به خبرنگار ایرنا گفت: اتوبوس مسافربری مشهد – یزد در مسیر یکطرفه محور فردوس – بشرویه از جاده خارج شد و ۱۱ مصدوم بر جا گذاشت.

سرهنگ محمد امیر کاظمی افزود: از ۱۱ مصدوم این حادثه هشت نفر پس از اقدامات درمانی سرپایی ترخیص شدند و سه نفر بستری هستند که به زودی ترخیص خواهند شد.

وی گفت: اکنون با توجه به وضعیت بارندگی در استان و لغزنده بودن جاده‌ها باید رانندگان نهایت دقت را داشته باشند تا شاهد تصادفات جاده‌ای نباشیم.

منبع : خبرفوری

منبع خبر ( ) است و سایت خبری و خبرخوان نیوز فوری در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 24075 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  0989120208592  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت خبری و خبرخوان نیوز فوری مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
لینک کوتاه خبر:
تبلیغات
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط سایت خبری و خبرخوان نیوز فوری در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • ارسال دیدگاه برای این مطلب مقدور نمی باشد!