پنجشنبه, ۲۹ شهریور ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-09-19
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 23205 |
ارسال توسط :
44 بازدید
ارسال به دوستان
پ

سرپرست معاونت عملیاتی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قزوین گفت: با تلاش آتش‌نشانان حریق در قسمت انبار علوفه گاوداری در روستای محمودیان از توابع شهرستان آبیک مهار شد.

حمیدرضا ململی گفت: طی تماس مالک گاوداری با سامانه ۱۲۵ آتش نشانی قزوین مبنی بر رخ دادن حریقی در قسمت انبار علوفه گاوداری در روستای محمودیان از توابع شهرستان آبیک بلافاصله ستاد فرماندهی این سازمان آتش نشانان ایستگاه‌های آبیک، نظرآباد، محمدیه و قشلاق رابه همراه یک دستگاه خودروی فوماتیک فوق سنگین رااز ایستگاه یک باغ دبیر قزوین را به محل حادثه اعزام کرد.

ململی افزود: آتش نشانان پس از ایمن سازی محل قطع جریان برق و گاز، با استفاده از تجهیزات انفرادی و چند رشته لوله آبدهی از جهات مختلف خود را به کانون حریق رسانده و عملیات شعله زنی را شروع کردند، ولی به دلیل حجم بالای آتش سوزی و خشک بودن علوفه، کار آتش نشانان راسخت کرده بود.

وی اضافه کرد: در همان دقایق اولیه کلیه گاو، گوساله از محل تخیله شده و با تلاش حدود ۸ ساعته آتش‌نشانان حریق به صورت کامل مهار و پس از انجام عملیات لکه گیری، اطمینان از عدم برگشت شعله به عملیات خود پایان دادند.

ململی یادآور شد: علت بروز این آتش سوزی توسط کارشناسان این سازمان در حال بررسی می‌باشد.

منبع : خبرفوری

منبع خبر ( ) است و سایت خبری و خبرخوان نیوز فوری در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 23205 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  0989120208592  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت خبری و خبرخوان نیوز فوری مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
لینک کوتاه خبر:
تبلیغات
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط سایت خبری و خبرخوان نیوز فوری در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • ارسال دیدگاه برای این مطلب مقدور نمی باشد!