جمعه, ۳۰ شهریور ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-09-20
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 23143 |
ارسال توسط :
38 بازدید
ارسال به دوستان
پ

رئیس پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری یک جیب‌بر زن و اعتراف متهم به ۲۰ فقره سرقت خبر داد.

سرهنگ علی قاسم‌پور اظهار داشت: در پی افزایش سرقت تلفن همراه در خطوط اتوبوس‌های تندرو به روش جیب‌بری موضوع به کلیه ماموران مستقر در این خطوط اعلام شد و گشت‌زنی‌های هدفمند برای پیشگیری از سرقت و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: تحقیقات پلیسی ادامه داشت تا اینکه روز گذشته ماموران کلانتری ۱۰۵ سنایی یک مورد گزارش سرقت داخل اتوبوس دریافت کردند و در عملیات پلیسی زن سارق را شناسایی و دستگیر کردند.

 رئیس پلیس پیشگیری پایتخت بیان کرد: در بررسی اولیه از کیف متهم ۱۰ دستگاه تلفن همراه سرقتی به ارزش ۸۰۰ میلیون ریال و مبلغ ۴۵ میلیون ریال وجه نقد کشف شد و متهم به  ۲۰ فقره سرقت به روش جیب‌بری در اتوبوس‌های تندرو اعتراف کرد.

سرهنگ قاسم‌پور با اشاره به اینکه تحقیقات بیشتر برای کشف جرائم احتمالی متهم ادامه دارد، خاطر نشان کرد: متهم برای اخذ دستور قضائی به مرجع قضائی معرفی شد.

منبع : خبرفوری

منبع خبر ( ) است و سایت خبری و خبرخوان نیوز فوری در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 23143 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  0989120208592  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت خبری و خبرخوان نیوز فوری مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
لینک کوتاه خبر:
تبلیغات
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط سایت خبری و خبرخوان نیوز فوری در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • ارسال دیدگاه برای این مطلب مقدور نمی باشد!