پنجشنبه, ۲۹ شهریور ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-09-19
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 22472 |
ارسال توسط :
55 بازدید
ارسال به دوستان
پ

رئیس پلیس کلانشهر اهواز از دستگیری ۲ نفر از سارقان سابقه دار و تحت تعقیب با ۱۲ فقره سرقت در شهرستان اهواز خبر داد.

سرهنگ حسین زلقی رئیس پلیس کلانشهر اهواز گفت : مأموران کلانتری ۱۲ اهواز در حین گشت زنی در حوزه استحفاظی خود بودند که یکی از شهروندان ضمن مراجعه به مأموران اعلام کرد یک سارق در حال سرقت از درون منزلشان میباشد.

وی گفت: بلافاصله مأموران جهت دستگیری متهم، به محل اعزام میگردند و متهم به محض اطلاع از حضور مأموران از روی پشت بام منازل اقدام به فرار مینماید که پس از تعقیب گریز طولانی متهم دستگیر میگردد متهم در بازجویهای فنی به چندین فقره سرقت بهمراه یکی از همدستانش معترف گردید وگفت لوازم سرقتی در مخفیگاه همدستش میباشد.

رئیس پلیس کلانشهر اهواز گفت: پس از اعترافات متهم،  مأموران  پس از هماهنگی با مراجع قضائی طی عملیات‌ منسجم و ضربتی همدست متهم را در مخفیگاهش دستگیر کردند در بازرسی از مخفیگاه متهم ۴ دستگاه آبگرمکن سرقتی  مقدار زیادی کابل برق وشیرآلات سرقتی وهمچنین ۳دستگاه جک سرقتی خودرو کشف وضبط گردید.

 متهمان پس از مواجه با مستندات مستدلات پلیس به ۱۲فقره انواع  سرقت  معترف شدند و پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.

گفتنی است در این راستا ۲ نفر مالخر نیز شناسایی شدند که در حین دستگیری باسنگ پراکنی به سمت پلیس از محل گریختند که تلاش برای دستگیری آنها به صورت ویژه دز دستور کار پلیس اهواز قرار دارد.

منبع : خبرفوری

منبع خبر ( ) است و سایت خبری و خبرخوان نیوز فوری در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 22472 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  0989120208592  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت خبری و خبرخوان نیوز فوری مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
لینک کوتاه خبر:
تبلیغات
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط سایت خبری و خبرخوان نیوز فوری در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • ارسال دیدگاه برای این مطلب مقدور نمی باشد!