جمعه, ۳۰ شهریور ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-09-20
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 22122 |
ارسال توسط :
89 بازدید
ارسال به دوستان
پ

فرمانده انتظامی استان مازندران، از برداشت میلیاردی حساب بانکی پدربزرگ از سوی نوه‌اش برای خرید بازی‌های اینترنتی آنلاین در شهرستان بهشهر خبر داد.

فرمانده انتظامی استان مازندران، از برداشت میلیاردی حساب بانکی پدربزرگ از سوی نوه‌اش برای خرید بازی‌های اینترنتی آنلاین در شهرستان بهشهر خبر داد.

فرمانده انتظامی مازندران با بیان اینکه پسر ۱۵ ساله ساکن بهشهر به همراه پدر بزرگش به پلیس فتا دعوت شدند، گفت: این نوجوان در حالی‌که از کار خود پشیمان بوده و از عواقب آن نیز اطلاعی نداشت.

وی به ماموران گفت که یک میلیارد ریال را از حساب پدربزرگش برداشت کرده و صرف خرید بازی‌های آنلاین رایانه‌ای یا شارژ حساب بازی‌های اینترنتی اش کرده است.

شاکی از شکایت صرف‌نظر کردمفخمی با اشاره به اینکه شاکی از شکایتش صرف نظر کرد، گفت: در این پرونده گرچه نوه نوجوان بازداشت نشد اما لازم است خانواده‌ها توجه داشته باشند که اطلاعات مربوط به حساب بانکی و کارت‌های عابر بانک خود را نزد خود نگه داشته و آن را در اختیار دیگران قرار ندهند.

منبع : خبرفوری

منبع خبر ( ) است و سایت خبری و خبرخوان نیوز فوری در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 22122 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  0989120208592  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت خبری و خبرخوان نیوز فوری مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
لینک کوتاه خبر:
تبلیغات
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط سایت خبری و خبرخوان نیوز فوری در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • ارسال دیدگاه برای این مطلب مقدور نمی باشد!