جمعه, ۳۰ شهریور ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-09-20
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 22098 |
ارسال توسط :
42 بازدید
ارسال به دوستان
پ

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضائیه گفت: برخورد با معتادان زوایای مختلفی دارد، یک زاویه مهم، پیشگیری از گسترش شبکه اعتیاد است.

به گزارش مشهد فوری به نقل از روابط عمومی دادگستری کل خراسان رضوی، در این بازدید که حجت الاسلام و المسلمین خلیلی رئیس کل دادگستری استان و جمعی از مسئولین قضایی حضور داشتند، دکتر اصغر جهانگیر در جریان برنامه های این مرکز در خصوص درمان مددجویان قرار گرفت.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضائیه گفت: مقوله اعتیاد یک امر جهانی است و مخصوص ایران نیست و در حال حاضر فضای مجازی هم به گسترش آن دامن زده است، بنابراین ما باید روشهای مبارزه خودمان را به روز کنیم. وی افزود: برخورد با معتادان زوایای مختلفی دارد، یک زاویه مهم، پیشگیری از گسترش شبکه اعتیاد است. ممکن است یک معتاد عاملی باشد برای سرایت و گرفتار شدن اطرافیان خود در دام اعتیاد لذا قطع زنجیره، مهم ترین بخش برخورد با اعتیاد است.

دکتر جهانگیر تاکید کرد: برنامه اصلی ما در حوزه مبارزه با اعتیاد باید برای کسانی باشد که معتاد نیستند اما در معرض اعتیاد قرار دارند که در این خصوص یک گروه مهم کودکان و نوجوانان هستند. البته در این راستا باید همه دستگاهها پای کار بیایند و دستگاه قضایی نمی تواند به تنهایی اثربخش باشد.

گفتنی است در حاشیه این بازدید، اسماعیل رحمانی معاون دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان در مورد مدل کاری اینگونه مراکز توضیحاتی ارائه داد. وی با اشاره به برنامه های گسترده دادسرای انقلاب مشهد به منظور مقابله جدی با مواد مخدر گفت: در حال حاضر ۱۵ مرکز ترک اعتیاد در مشهد فعال می باشد که در هرکدام از این مراکز علاوه بر برنامه های ورزشی و درمانی، کارگاههای حرفه آموزی و اشتغال با هدف توانمندسازی و بازاجتماعی شدن این افراد مشغول به فعالیت هستند.

 

مشهدفوری

منبع خبر ( ) است و سایت خبری و خبرخوان نیوز فوری در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 22098 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  0989120208592  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت خبری و خبرخوان نیوز فوری مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
لینک کوتاه خبر:
تبلیغات
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط سایت خبری و خبرخوان نیوز فوری در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • ارسال دیدگاه برای این مطلب مقدور نمی باشد!