چهارشنبه, ۲ آبان ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-10-23
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 22064 |
ارسال توسط :
40 بازدید
ارسال به دوستان
پ

۱. صبر و حوصله داشته باشید: موفقیت در این بازی به زمان نیاز دارد. هرچه صبورتر باشید و بتوانید به طور مداوم دهکده خود را ارتقا دهید، در نهایت قدرت و مهارت بسیار بالایی در بازی کلش آف کلنز کسب خواهید کرد. ۲. حملات مداوم و هوشمندانه انجام دهید: با حمله به دهکده های دیگر […]

۱. صبر و حوصله داشته باشید: موفقیت در این بازی به زمان نیاز دارد. هرچه صبورتر باشید و بتوانید به طور مداوم دهکده خود را ارتقا دهید، در نهایت قدرت و مهارت بسیار بالایی در بازی کلش آف کلنز کسب خواهید کرد.

۲. حملات مداوم و هوشمندانه انجام دهید: با حمله به دهکده های دیگر می توانید منابع دهکده مقابل را به غنیمت آورده و جوایز ارزشمند دیگری نیز کسب کنید. البته به یاد داشته باشید برای کسب جوایز، می بایست در حمله هایتان موفق ظاهر شوید.

۳. از بهترین استراتژی ها استفاده کنید: Clash of Clans یک بازی استراتژیک است و برای موفقیت در آن لازم است از انواع استراتژی های مناسب برای حمله و دفاع استفاده نمایید.

۴. به یک قبیله قدرتمند بپیوندید: با پیوستن به یک قبیله (کلن)، از مزایای مختلفی مانند کمک های دوستانه و شرکت در جنگ های قبیله ای بهره مند خواهید شد.

۵. از منابع تان به صورت هوشمندانه بهره ببرید: منابع خود را به طور هوشمندانه برای ارتقای ساختمان ها و نیروهایتان استفاده نمایید.

۶. به آموزش نیروهایتان توجه کنید: نیروهای تهاجمی خود را به طور مداوم آموزش دهید تا در نبردها قوی تر عمل کنند. همچنین در مواقع حمله به دهکده های دیگر، حتماً به نوع چینش نیروهایتان توجه نمایید.

۸. از اسپل ها به طور صحیح استفاده کنید: اسپل ها به شما کمک می کنند برخی قدرت های خاص را به نیروهایتان منتقل کنید. اگر به طور صحیح از اسپل ها در نبردهایتان استفاده نمایید، مطمئناً پیروزی از آن شما خواهد بود.

۹. مدام در حال یادگیری باشید: هرچه اطلاعات بیشتری از نیروها و چگونگی بکارگیری شان در استراتژی های مختلف داشته باشید، مهارت تان بیشتر خواهد بود. از این رو توصیه می کنیم از منابع آنلاین مانند یوتیوب برای یادگیری استراتژی های جدید و ارتقای دهکده و نیروهایتان استفاده نمایید.

جم (GEM) کلش آف کلنز | بازی را به نفع خود تغییر دهید!

جِم (Gem) واحد پول در بازی کلش آف کلنز است که می توانید از آن برای موارد مختلفی استفاده کنید. مثل هر بازی آنلاین دیگری، کلش آف کلنز نیز از یک واحد پولی مخصوص خود بهره مند است. این واحد پولی که جم نام دارد، الماسی است که به کمک آن می توانید به آیتم های مختلف بازی دسترسی پیدا نموده و سرعت رشد و ارتقای نیروها و دهکده تان را دو چندان کنید. مهم ترین کاربردهای جم در بازی کلش آف کلنز عبارتند از:

سرعت بخشیدن به فرآیندها

شما می توانید از جم برای سرعت بخشیدن به ساخت و ساز ساختمان ها، ارتقای نیروها و پر کردن سریع مخازن منابع خود (طلا، اکسیر، دارک اکسیر) استفاده نمایید.

خرید منابع طلا و اکسیر

علاوه بر افزایش سرعت پر کردن منابع خود، شما می توانید از جم برای خرید طلا، اکسیر و دارک اکسیر استفاده کرده و در مواقعی که نیاز فوری به این منابع دارید، آن ها را در اختیار داشته باشید.

خرید آیتم های ویژه بازی

در بازی کلش آف کلنز آیتم های ویژه زیادی وجود دارد که شما می توانید از جم برای خرید آن ها بهره مند شوید. برای مثال، آیتم هایی نظیر پرچم های خاص، مجسمه های قدرتمند، اسکین قهرمانان و غیره تنها با خرج کردن جم قابل دریافت هستند.

شرکت در چالش ها و رویدادها

علاوه بر کسب منابع و دسترسی به آیتم های خاص، با استفاده از جم می توانید در چالش های ویژه شرکت نموده و جوایز ارزشمندی را بدست آورید.

آیا امکان کسب جم رایگان در بازی Clash of Clans وجود دارد؟

جم یک منبع ارزشمند است و اگر می خواهید نهایت بهره را از آن داشته باشید، باید عاقلانه و هوشمندانه از آن استفاده کنید. کسب جم رایگان در بازی Clash of Clans امکان پذیر است اما به وقت و انرژی زیادی نیاز دارد. به همین خاطر اگر می خواهید تجربه جذاب تری از بازی نسیب تان شود، حتماً اقدام به خرید جم بازی کلش آف کلنز نمایید. قبل از خرید جم Clash of Clans، به نیازهای خود در بازی فکر کرده و در خرج کردن آن دقت کنید. همچنین جهت خرید جم، حتماً از سایت های فروشگاهی معتبر نظیر جیب استور استفاده کنید تا هم از قیمت مناسب برخوردار شوید و هم محصول خریداری شده به صورت آنی دریافت نمایید.

خرید ارزان جم کلش آف کلنز و تحویل فوری

با خرید جم کلش آف کلنز، پیشرفت سریع و چشمگیر خود را در بازی به رخ دیگران بکشید. دیگر لازم نیست ساعت ها و حتی روزها منتظر ارتقای ساختمان ها و نیروهایتان بمانید. با خرید جم کلش آف کلنز، ساخت و ساز و ارتقا را در یک چشم به هم زدن انجام دهید. همچنین می توانید منابع مورد نیاز خود را به سرعت و به راحتی بدست آورید و از این منابع برای پیشبرد اهداف استراتژیک تان استفاده کنید. با خرید جم کلش آف کلنز، آیتم های ویژه و قدرتمند در دسترس شما هستند و می توانید به سادگی در چالش ها شرکت کرده و جوایز ارزشمند را از آن خود کنید.

هرچه قدرت شما در بازی بیشتر باشد، قبیله های بیشتری برای عضویت از شما درخواست می کنند و این یعنی نهایت هیجان و لذت در انتظار شما خواهد بود. از این رو، پیشنهاد می کنیم بجای صرف کردن روزهای طولانی و شرکت در رویدادهایی که ممکن است در آن ها بازنده شوید، همین حالا اقدام به خرید جم کلش آف کلنز نموده و خیالتان را از بابت رسیدن به یک دهکده قدرتمند راحت کنید.

سایت جیب استور به عنوان بزرگ ترین فروشگاه آنلاین جم Clash of Clans در ایران، پکیج های مختلف این محصول را به کاربران ارائه می کند. قیمت های مناسب و ارزان، تحویل فوری سفارشات کاربران، پشتیبانی همه ساعته و ارائه تخفیف های باورنکردنی، تنها گوشه ای از مزیت های این فروشگاه اینترنتی به شمار می رود جالب است بدانید فروشگاه جیب استور علاوه بر آیتم های درون برنامه ای، بزرگترین مرکز خرید گیفت کارت در ایران است. جهت مشاهده و خرید پکیج های “جم کلش آف کلنز” در فروشگاه جیب استور، از طریق آدرس jib.store اقدام نمایید.

منبع : زومیت

منبع خبر ( ) است و سایت خبری و خبرخوان نیوز فوری در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 22064 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  0989120208592  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت خبری و خبرخوان نیوز فوری مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:
تبلیغات
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط سایت خبری و خبرخوان نیوز فوری در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • ارسال دیدگاه برای این مطلب مقدور نمی باشد!