جمعه, ۳۰ شهریور ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-09-20
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 21752 |
ارسال توسط :
57 بازدید
ارسال به دوستان
پ

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از  تسنیم، مصطفی رجبی مشهدی، مدیرعامل شرکت توانیر با بیان اینکه در حال حاضر تمام اکیپ های عملیاتی،فنی و پیمانکاری برق در آماده باش قرار دارند خاطرنشان کرد: اگرچه  شاهد ناپایداری هوا در کشور هستیم اما شبکه‌های برق کاملا پایدار است. رجبی مشهدی با اشاره به بارش باران در مناطق […]

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از  تسنیم، مصطفی رجبی مشهدی، مدیرعامل شرکت توانیر با بیان اینکه در حال حاضر تمام اکیپ های عملیاتی،فنی و پیمانکاری برق در آماده باش قرار دارند خاطرنشان کرد: اگرچه  شاهد ناپایداری هوا در کشور هستیم اما شبکه‌های برق کاملا پایدار است.

رجبی مشهدی با اشاره به بارش باران در مناطق شهری و برف در مناطق کوهستانی تاکید کرد: ضروری است هموطنان در این شرایط نکات ایمنی را رعایت کنند و به ویژه به منظور جلوگیری از برق گرفتگی احتمالی، از نزدیک شدن و دست زدن به دکل ها و پایه های برق، تابلوهای برق و کلیه تاسیسات برقی که در معرض بارش برف و باران قرار دارند، خودداری نمایند.

مدیرعامل توانیر همچنین به بارش شدید باران در  کردستان و رانش زمین در برخی مناطق روستایی اشاره کرد و گفت: بارش شدید باران، باعث رانش زمین و قطعی برق ۹۳ روستا در شهرستان سقز  شده بود .

رجبی مشهدی در عین حال از اتصال برق ۴۵ روستا در این میان خبر داد و خاطرنشان ساخت: تلاش ها برای برقدار کردن بقیه روستاها ادامه دارد که به این منظور بیش از ۵۰ گروه عملیاتی در حال فعالیت هستند.

وی یادآور شد: بازگشایی راه های مواصلاتی روستایی توسط نیروهای راهداری می‌ تواند باعث  افزایش سرعت عمل اکیپ‌های برق شود.

اقتصادآنلاین

منبع خبر ( ) است و سایت خبری و خبرخوان نیوز فوری در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 21752 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  0989120208592  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت خبری و خبرخوان نیوز فوری مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
لینک کوتاه خبر:
تبلیغات
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط سایت خبری و خبرخوان نیوز فوری در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • ارسال دیدگاه برای این مطلب مقدور نمی باشد!