چهارشنبه, ۲ آبان ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-10-23
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 21281 |
ارسال توسط :
122 بازدید
ارسال به دوستان
پ

مزایای آسانسورهای هیدرولیک آسانسورهای هیدرولیک نسبت به دیگر انواع بالابرها مزایای متعددی دارند که آن ها را به گزینه ای مناسب برای نصب در ساختمان های مسکونی یا دیگر اماکن کرده است. در ادامه به مهم ترین مزایای نصب و راه اندازی آسانسورهای هیدرولیک اشاره کرده ایم. آسانسورهای هیدرولیک به راحتی می توانند با ظرفیت […]

مزایای آسانسورهای هیدرولیک

آسانسورهای هیدرولیک نسبت به دیگر انواع بالابرها مزایای متعددی دارند که آن ها را به گزینه ای مناسب برای نصب در ساختمان های مسکونی یا دیگر اماکن کرده است. در ادامه به مهم ترین مزایای نصب و راه اندازی آسانسورهای هیدرولیک اشاره کرده ایم.

آسانسورهای هیدرولیک به راحتی می توانند با ظرفیت بالای خود بارهای سنگین را جابجا کنند. نیروی زیاد هیدرولیک در این آسانسورها جابجایی چندین کاربر و اجسام با وزن سنگین را امکان پذیر می کند.

  • حرکت دقیق و کنترل شده

آسانسورهای هیدرولیک به دلیل استفاده از شیرهای کنترل حرکت دقیق و کنترل شده ای دارند. این شیرها توسط سیستم الکترونیک مرکزی یا همان تابلو فرمان کنترل می شوند و می توان با آن ها سرعت کابین را کنترل و تنظیم کرد. همچنین کابین به هنگام توقف به طور دقیق با کف طبقه همتراز می شود.

آسانسورهای هدرولیک مدل های متنوعی دارند و می توانند طیف گسترده ای از کاربردها را داشته باشند. این سیستم ها علاوه بر ساختمان های مسکونی و تجاری، در پارکینگ های طبقاتی، پروژه های ساختمان سازی، انبارها، کارخانه ها و تاسیسات تولیدی و غیره نیز مورد استفاده قرار می گیرند.

  • صرفه جویی در فضا

آسانسورهای هیدرولیک غالبا به گونه ای طراحی و تولید می شوند که جمع و جور باشند و بتوانند در فضای ساختمان صرفه جویی کنند. در این صورت این سیستم ها را می توان در فضاهای کوچک نصب و راه اندازی کرد. این مزیت به خصوص در کارگاه ها و کارخانه هایی که فضای محدودی دارند بسیار مفید است.

  • دوام و قابلیت اطمینان

آسانسورهای هیدرولیک دوام و قابلیت اطمینان بالایی دارند. در صورتی که این سیستم ها به درستی نگهداری شوند، می توانند تا سال ها بدون مشکلات خاصی کار کرده و دوام بیاورند. این مزیت باعث می شود تا بالابرهای هیدرولیک در درازمدت انتخاب مقرون به صرفه ای باشند.

آسانسورهای هیدرولیک به دلیل ساختار خاص خود از ایمنی بالایی برخوردارند. در این سیستم ها همانند سایر انواع بالابرها از انواع تجهیزات ایمنی استفاده می شود. همچنین وجود جک ها در زیر و کنار کابین باعث می شود تا از سقوط ناگهانی آن جلوگیری کنند. در این صورت ایمنی آن ها در مقایسه با دیگر آسانسورها بیشتر می شود. در آسانسورهای هیدرولیک نجات کاربران گیر افتاده در کابین آسان تر است. زیرا برای پایین آوردن کابینی که گیر کرده است نیازی به فرد متخصص ندارد و یک فرد عادی نیز می تواند با باز کردن شیر هیدرولیک کابین را به پایین حرکت دهد.

  • عدم نیاز به موتورخانه در بالای ساختمان

بالابرهای هیدرولیک به دلیل ساختار متفاوت نیازی به ساخت موتورخانه در بالای ساختمان ندارند. در این سیستم ها موتورخانه می تواند در پایین ترین طبقه و حتی در فاصله چند متری از چاه ساخته شود.

  • اقدامات کم تر برای آماده سازی محل نصب

نصب آسانسورهای هیدرولیک به اقدامات کم تری برای آماده سازی محل نیاز دارد. در این سیستم ها نیازی به ساخت دیوارها و ستون های ضخیم وجود ندارد. همچنین این سیستم ها نیازی به حفر چاله ندارند. علاوه بر این ها به دلیل نبود وزنه تعادل، نیازی نیست تا قسمتی از ساختمان برای نصب و قرارگیری وزنه تعادل تخریب شود.

بالابرهای هیدرولیک در مقایسه با مدل های کششی معمولا قیمت کم تری دارند که در این صورت برای کارفرمایانی که بودجه زیادی ندارند مناسب تر هستند.

  • حرکت نرم و روان

آسانسورهای هیدرولیک نرم و روان حرکت کرده و از خود سروصدای خیلی کمی تولید می کنند. از این رو کاربران به هنگام سوار شدن در کابین لرزش و سروصدای زیادی را احساس نمی کنند.

  • سرویس و نگهداری آسان تر

سرویس و نگهداری آسانسورهای هیدرولیک در مقایسه با بالابرهای کششی آسان تر است. همچنین قطعات آن ها باکیفیت تر و بادوام تر هستند.

منبع : زومیت

منبع خبر ( ) است و سایت خبری و خبرخوان نیوز فوری در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 21281 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  0989120208592  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت خبری و خبرخوان نیوز فوری مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:
تبلیغات
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط سایت خبری و خبرخوان نیوز فوری در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • ارسال دیدگاه برای این مطلب مقدور نمی باشد!