جمعه, ۳۰ شهریور ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-09-20
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 21191 |
ارسال توسط :
69 بازدید
ارسال به دوستان
پ

رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان مشهد از بهره مندی بیش از ۱۲ هزار و ۵۰۰ شهروند از خدمات بهداشتی مراکز درمانگاهی دامپزشکی در بخش خصوصی داد.

به گزارش مشهد فوری؛ دکتر محمد سیاح با بیان اینکه شهرستان مشهد دارای ۱۸۴ مرکز درمانی و آزمایشگاهی در بخش خصوصی دامپزشکی می باشد، ابراز داشت: از ابتدای سال جاری ۱۲ هزار و ۵۵۹ شهروند جهت دریافت خدمات بهداشتی دامپزشکی به مراکز درمانگاهی دامپزشکی شهرستان مراجعه نموده اند.

وی با اشاره به اینکه مراکز بخش خصوصی دامپزشکی با هدف ارتقای کمیت و کیفیت شاخصه های خدمت رسانی به شهروندان تاسیس و راه اندازی شده است ، افزود: شهرستان مشهد دارای ۹۲ مرکز درمانی، ۴۷ داروخانه دامپزشکی، ۳۲ مرکز واکسیناسیون، ۸ آزمایشگاه و ۵ بیمارستان دامپزشکی می باشد.

رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان مشهد یاد آور شد: در این مدت مراکز درمانی دامپزشکی این شهرستان در بخش خصوصی، ۲ هزار و ۸۵۳ عملیات کالبدگشایی دام و طیور را در راستای شناسایی بیماری های شایع و بیماری های نو پدید انجام داده اند.

دکتر سیاح همچنین به انجام ۳ هزار و ۴۰۴ مورد تشخیص آبستنی دام، ۷۱۰ برداشت و نمونه گیری آزمایشگاهی و ۳۹۱ عملیات جراحی دام سبک و سنگین توسط این مراکز اشاره نمود.

 

مشهدفوری

منبع خبر ( ) است و سایت خبری و خبرخوان نیوز فوری در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 21191 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  0989120208592  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت خبری و خبرخوان نیوز فوری مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
لینک کوتاه خبر:
تبلیغات
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط سایت خبری و خبرخوان نیوز فوری در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • ارسال دیدگاه برای این مطلب مقدور نمی باشد!