جمعه, ۳۰ شهریور ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-09-20
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 20997 |
ارسال توسط :
107 بازدید
ارسال به دوستان
پ

حوادث رکنا: درگیری خونین ۵ زن و مرد در یک خانه اجاره ای در جنت آباد مرکزی سناریوی مرگباری را رقم زد.

به گزارش رکنا، صبح امروز ماجرای درگیری خونین ۳ زن و ۲ مرد در خانه ای در محله جنت آباد مرکزی خیابان آهو به پلیس مخابره شد و خیلی زود تیمی از ماموران برای بررسی موضوع در محل حاضر شدند.

ماموران با حضور در محل مشاهده کردند یک زن و یک مرد غرق خون روی زمین افتاده و تلاش پزشکان برای نجات آنها بی نتیجه بود و مرد جوان دیگری که زخمی روی زمین افتاده بود برای درمان به بیمارستان منتقل شد.

تحقیقات ابتدایی نشان از آن دارد که ۵ زن و مرد در این خانه اجاره ای زندگی می کردند که بین آنها درگیری رخ داد و مرد زخمی که راهی بیمارستان شده است عامل قتل زن و مرد جوان در این درگیری خونین است.

در ادامه ۲ زن دیگر که در صحنه درگیری حضور داشتند هدف تحقیق قرار گرفته اند.

بنا بر این گزارش، تحقیقات ابتدایی از ۲ زن حاضر در صحنه جرم آغاز شده است و تجسس های پلیسی برای افشای راز و انگیزه این جنایت خونین آغاز شده است.

منبع : رکنا

منبع خبر ( ) است و سایت خبری و خبرخوان نیوز فوری در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 20997 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  0989120208592  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت خبری و خبرخوان نیوز فوری مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
لینک کوتاه خبر:
تبلیغات
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط سایت خبری و خبرخوان نیوز فوری در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • ارسال دیدگاه برای این مطلب مقدور نمی باشد!