جمعه, ۳۰ شهریور ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-09-20
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 20417 |
ارسال توسط :
62 بازدید
ارسال به دوستان
پ

متهمان به جرم استخراج غیرقانونی ارز دیجیتال در تهرانسر بازداشت شدند.

سرهنگ علی قاسم پور رئیس پلیس پیشگیری پایتخت از کشف ۵ دستگاه ماینر استخراج  ارز دیجیتال  در تهرانسر خبر داد و گفت: در این پرونده ۲ متهم دستگیر شدند.

سرهنگ علی قاسم پور با اشاره به جزئیات این خبر، گفت: با شکایت چند تن از شهروندان و اعلام نماینده اداره برق منطقه تهرانسر در خصوص در خصوص صدای زیاد و مصرف بالای برق یک واحد آپارتمانی در یکی از محلات، بررسی موضوع در دستور کار ماموران کلانتری ۱۵۰ تهرانسر قرار گرفت.

رئیس پلیس پیشگیری پایتخت تصریح کرد: در تحقیقات انجام شده مشخص شد، ۲ ساکن این واحد آپارتمانی با استفاده از دستگاه های “ماینر” در حال استخراج ارز دیجیتالی هستند که با بهره گیری از شیوه‌های کشف نوین جرم و روش‌های علمی مخفیگاه متهمان را شناسایی کرده و در نهایت در ۱۹ بهمن ماه این متهمان در حین استخراج ارز دیجیتالی، طی یک عملیات پلیسی دستگیر شدند.

سرهنگ قاسم پور، تصریح کرد: از مخفیگاه متهمان پنج دستگاه ماینر و متهمان به همراه تجهیزات مکشوفه به کلانتری منتقل شدند که طی بازجویی های انجام شده به جرم خود اعتراف و پس از تکمیل پرونده راهی دادسرا شدند.گفتنی است، در برررسی کارشناسان پلیس مبارزه با جرائم اقتصادی، ارزش ریالی این دستگاه ها سه میلیارد ریال برآورد شده است.

منبع : خبرفوری

منبع خبر ( ) است و سایت خبری و خبرخوان نیوز فوری در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 20417 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  0989120208592  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت خبری و خبرخوان نیوز فوری مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
لینک کوتاه خبر:
تبلیغات
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط سایت خبری و خبرخوان نیوز فوری در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • ارسال دیدگاه برای این مطلب مقدور نمی باشد!