جمعه, ۲۷ مهر ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-10-18
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 18523 |
ارسال توسط :
55 بازدید
ارسال به دوستان
پ

فهرست مطالب، یکی از بخش‌های کلیدی مقاله‌های طولانی است که به خواننده امکان می‌دهد قسمت‌های مختلف متن را شناسایی و بدون نیاز به جست‌وجو در صفحات مختلف به آن‌ها دسترسی پیدا کند؛ اما لازمه‌ی ایجاد فهرستی مرتب و سازماندهی‌شده، تعریف هدینگ‌ها یا عنوان‌های اصلی و فرعی هر بخش است. به‌علاوه، با ایجاد یک فهرست مطالب […]

فهرست مطالب، یکی از بخش‌های کلیدی مقاله‌های طولانی است که به خواننده امکان می‌دهد قسمت‌های مختلف متن را شناسایی و بدون نیاز به جست‌وجو در صفحات مختلف به آن‌ها دسترسی پیدا کند؛ اما لازمه‌ی ایجاد فهرستی مرتب و سازماندهی‌شده، تعریف هدینگ‌ها یا عنوان‌های اصلی و فرعی هر بخش است.

به‌علاوه، با ایجاد یک فهرست مطالب ساده، نمی‌توانید تنها با کلیک روی هر عنوان به محتوای مورد نظر دسترسی پیدا کنید. بنابراین، پس از ایجاد فهرست، باید مراحل دیگری را طی کنید تا با کلیک روی فهرست، به محتوای بخش مورد نظر بروید. در این مقاله، ابتدا نحوه‌ی تعریف سرفصل‌ها را در ورد آموزش خواهیم داد و سپس به شرح مراحل ایجاد فهرست مطالب خواهیم پرداخت.

انتخاب سبک هدینگ

هر مقاله‌ی بلند شامل هدینگ‌های مختلفی است که پیش از ایجاد فهرست مطالب، باید سبک‌های مختلفی را روی آن‌ها اعمال کنید. Heading 3 ،Heading 2 ،Heading 1 و غیره سبک‌هایی هستند که ورد در اختیارتان قرار می‌دهد و فهرست مطالب را بر همین اساس ایجاد می‌کند.

منبع : زومیت

منبع خبر ( ) است و سایت خبری و خبرخوان نیوز فوری در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 18523 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  0989120208592  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت خبری و خبرخوان نیوز فوری مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:
تبلیغات
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط سایت خبری و خبرخوان نیوز فوری در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • ارسال دیدگاه برای این مطلب مقدور نمی باشد!