جمعه, ۲۷ مهر ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-10-18
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 18449 |
ارسال توسط :
57 بازدید
ارسال به دوستان
پ

مارک گرمن، خبرنگار بلومبرگ و تحلیلگر سرشناس اپل که طی سال‌های گذشته اطلاعات قابل‌اعتمادی در مورد ویژن پرو ارائه کرده است، با بررسی دستگاه، نظرات اولیه‌ی خود را به اشتراک گذاشت. گرمن در شبکه‌ی اجتماعی ایکس نوشت: «نرم‌افزار ویژن پرو، آن را به پرباگ‌ترین محصول نسل اول اپل که من استفاده کرده‌ام، تبدیل می‌کند. برخی […]

مارک گرمن، خبرنگار بلومبرگ و تحلیلگر سرشناس اپل که طی سال‌های گذشته اطلاعات قابل‌اعتمادی در مورد ویژن پرو ارائه کرده است، با بررسی دستگاه، نظرات اولیه‌ی خود را به اشتراک گذاشت. گرمن در شبکه‌ی اجتماعی ایکس نوشت: «نرم‌افزار ویژن پرو، آن را به پرباگ‌ترین محصول نسل اول اپل که من استفاده کرده‌ام، تبدیل می‌کند. برخی چیزها به‌درستی کار نمی‌کنند.»

گرمن مثال دقیقی برای مشکلاتی که ویژن پرو دارد مطرح نکرد، اما گفت به‌روز‌رسانی نرم‌افزاری [ویژن پرو] باید سریعاً انجام شود. از نظر گرمن، ویژن پرو با به‌روز‌رسانی نرم‌افزاری به محصولی باورنکردنی تبدیل می‌شود.

گرمن همچنین ویژن پرو را با سایر دستگاه‌های اپل مقایسه کرد: «گوشی آیفون تا جایی که به یاد دارم باگ نداشت اما کاستی‌های زیادی داشت. سخت‌افزار اپل واچ قدیمی بود اما باگ داشت. ویژن پرو عملکرد بسیار خوبی دارد و سخت‌افزار آن به‌روز و پیشرفته است.»

گرمن می‌گوید خرید ویژن پرو در فروشگاه‌های اپل پروسه‌ای طولانی دارد. خرید شامل توضیح کامل دستگاه و اندازه‌گیری برای قرارگیری آن روی سر است. گرمن فرایند انتخاب Light Seal (مسدودکننده‌ی نور خارجی) ایدئال را پیچیده‌ترین بخش در نظر گرفت.

مقاله‌های مرتبط

گرمن نظر دیگر منتقدان را پذیرفت و از کیفیت پخش ویدیو و سیستم Passthrough تعریف کرد. او افزود ویژن پرو به اندازه‌ای که انتظار داشته، روی سرش سنگینی نکرده است.

گرمن اضافه کرد که اعتقاد اولیه‌اش این است که هدست اپل ویژن پرو «بهترین گجت تماشای فیلم، دستگاه ویدئو کنفرانس عالی و جایگزینی برای لپ‌تاپ‌ها برای انجام کارهای سبک در حال حرکت خواهد بود.»

ویژن پرو در دوم فوریه (۱۳ بهمن) عرضه شد. قیمت هدست واقعیت مجازی اپل، ۳٬۴۹۹ دلار است.

منبع : زومیت

منبع خبر ( ) است و سایت خبری و خبرخوان نیوز فوری در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 18449 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  0989120208592  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت خبری و خبرخوان نیوز فوری مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:
تبلیغات
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط سایت خبری و خبرخوان نیوز فوری در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • ارسال دیدگاه برای این مطلب مقدور نمی باشد!