جمعه, ۲۷ مهر ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-10-18
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 18317 |
ارسال توسط :
49 بازدید
ارسال به دوستان
پ

افزایش حداکثر روشنایی نمایشگر و استفاده از فناوری LTPO تغییرات اساسی ایجادشده در صفحه‌نمایش هستند. طبق اعلام سامسونگ، حداکثر روشنایی در هر دو گوشی به ۲۶۰۰ نیت رسیده که عددی خیره‌کننده و بسیار چشمگیر است؛ اما خیره‌کننده‌تر آنکه در بررسی‌های زومیت، حداکثر روشنایی این نمایشگرها ۲۹۰۰ نیت به دست آمده! با چنین سطحی از روشنایی […]

افزایش حداکثر روشنایی نمایشگر و استفاده از فناوری LTPO تغییرات اساسی ایجادشده در صفحه‌نمایش هستند. طبق اعلام سامسونگ، حداکثر روشنایی در هر دو گوشی به ۲۶۰۰ نیت رسیده که عددی خیره‌کننده و بسیار چشمگیر است؛ اما خیره‌کننده‌تر آنکه در بررسی‌های زومیت، حداکثر روشنایی این نمایشگرها ۲۹۰۰ نیت به دست آمده! با چنین سطحی از روشنایی امکان ندارد در هیچ شرایطی مشکلی با خوانایی محتوای نمایش داده‌شده روی گوشی پیدا کنید. حتی زیر نورمستقیم آفتاب هم نمایشگر کاملا روشن، خوانا و بی‌نقص عمل می‌کند.

صفحه نمایش گلکسی S24 نه‌تنها ۱۲۰ هرتزی است، بلکه از فناوری LTPO بهره می‌برد!

درست‌مانند آنچه در بررسی گلکسی S24 اولترا نیز مشاهده کردیم، گلکسی S24 و S24 پلاس نیز بخش محدودتری از فضای رنگی DCI P3 را با دقتی پایین‌تر از نسل قبل پوشش می‌دهند. همین موضوع باعث می‌شود تا رنگ‌ها در تنظیمات رنگی Vivid طراوت و سرزندگی گذشته را نداشته باشند.

استفاده از فناوری LTPO هم قابلیت تنظیم نرخ نوسازی صفحه‌نمایش بین ۱ تا ۱۲۰ هرتز را به گوشی اضافه می‌کند. تا پیش از این چنین قابلیتی تنها در گوشی‌های سری اولترای سامسونگ وجود داشت، اما حالا دو مدل دیگر سری S هم از آن بهره می‌برند تا بدین ترتیب، S24 و S24 پلاس علاوه بر اجرای روان انیمیشن‌ها در منوها و اپلیکیشن‌های مختلف و پخش محتوای با فریم‌ریت بالا، بتوانند در مصرف انرژی هم بهینه‌تر عمل کنند.

سامسونگ نمایشگر OLED گلکسی S24 و S24 پلاس را با اسپیکرهای استریوی باکیفیتی همراه کرده است تا پرچم‌داران عادی‌اش نیز درست‌مانند برادرشان، دستگاهی کارآمد برای تماشای ویدیو و پخش موسیقی باشند. کانال اصلی اسپیکر در لبه‌ی پایینی فریم و کانال دوم نیز در لبه‌ی بالایی نمایشگر قرار دارند و با پشتیبانی از Dolby Atmos صدای فراگیری تولید می‌کنند. صدای اسپیکرها با حجمی بیش‌تر از نسل گذشته تولید می‌شود؛ اما ضعف دستگاه در تولید بیس‌های کوبنده کماکان وجود دارد.

سامسونگ باتری هر دو گوشی جدیدش را نیز اندکی ارتقا داده است. گلکسی S24 از باتری با ظرفیت ۴۰۰۰ میلی‌آمپرساعت با پشتیبانی از PD 3.0، شارژ ۲۵ وات باسیم، ۱۵ وات بی‌سیم و ۴٫۵ وات بی‌سیم معکوس (برای شارژ سایر دستگاه‌ها) استفاده می‌کند که نسبت به نسل قبل، افزایش ۱۰۰ میلی‌آمپرساعتی را تجربه می‌کند. ظرفیت باتری نسخه‌ی بزرگ‌تر هم با ۲۰۰ میلی‌آمپرساعت افزایش به ۴۹۰۰mAh می‌رسد که به جز پشتیبانی از شارژ باسیم ۴۵ وات، مشخصات یکسانی با باتری نسخه ‌یکوچک‌تر دارد.

منبع : زومیت

منبع خبر ( ) است و سایت خبری و خبرخوان نیوز فوری در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 18317 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  0989120208592  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت خبری و خبرخوان نیوز فوری مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:
تبلیغات
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط سایت خبری و خبرخوان نیوز فوری در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • ارسال دیدگاه برای این مطلب مقدور نمی باشد!