پنجشنبه, ۲۹ شهریور ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-09-19
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 18086 |
ارسال توسط :
53 بازدید
ارسال به دوستان
پ

پسر جوان ۱۸ ساله پس از ۳ روز بستری بودن در بیمارستان به کام مرگ فرو رفت.

عصر روز ۱۱ بهمن ماه خبر  نزاع دسته جمعی  خونین به پلیس گزارش شد و بلافاصله تیمی از ماموران کلانتری ۱۵۲ خانی آباد به محل حادثه اعزام می شوند.

ماموران در صحنه جرم با جسم بی جان پسر جوانی روبرو شدند که هدف ضربات چاقو قرار گرفته بود که خیلی زود پسر جوان به بیمارستان منتقل شد.

تلاش پزشکان برای نجات جان پسر ۱۸ ساله ادامه داشت که پس از ۳ روز این جوان بخاطر شدت خونریزی روی تخت بیمارستان به کام مرگ فرو رفت و همین کافی بود تا تیمی از کارآگاهان اداره ۱۰ پلیس آگاهی تهران به دستور بازپرس ویژه قتل برای تحقیق وارد عمل شوند.

کارآگاهان در تحقیقات ابتدایی پی بردند که پسر جوان در برابر ۳ زورگیر خشن که قصد سرقت گوشی موبایلش را داشتند مقاومت کرده و هدف ضربات چاقو قرار گرفته است.

بنا بر این گزارش، کارآگاهان خیلی زود عاملان این زورگیری مرگبار را شناسایی کردند و در عملیات غافلگیرانه متهمان دستگیر شدند و تحقیقات تکمیلی در این پرونده ادامه دارد.

منبع : خبرفوری

منبع خبر ( ) است و سایت خبری و خبرخوان نیوز فوری در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 18086 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  0989120208592  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت خبری و خبرخوان نیوز فوری مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
لینک کوتاه خبر:
تبلیغات
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط سایت خبری و خبرخوان نیوز فوری در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • ارسال دیدگاه برای این مطلب مقدور نمی باشد!