جمعه, ۳۰ شهریور ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-09-20
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 18035 |
ارسال توسط :
52 بازدید
ارسال به دوستان
پ

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان مهریز گفت: عوامل یک شبکه فساد اخلاقی و اعمال مجرمانه در یکی از روستا‌های شهرستان مهریز پس از شناسایی دستگیر شدند.

 محمد سجاد اعتباری گفت: در پی گزارش مردمی مبنی بر شرارت و پاتوق مواد مخدر در یکی از روستا‌های شهرستان مهریز موضوع در دستور کار مامورین پاسگاه انتظامی تنگ چنار و پلیس اطلاعات و امنیت شهرستان قرار گرفت. 

وی افزود: پس از اشراف اطلاعاتی و عملیاتی بر عوامل این باند مزاحمت برای اهالی همراه با اغفال و راه اندازی شبکه فساد اخلاقی نیز به اتهامات انتصابی اضافه شد.

اعتباری اظهار داشت: لذا به منظور حفظ و صیانت از امنیت اجتماعی، ماموران وارد عمل شده و پس‌از محرز شدن موضوع ضمن هماهنگی با دادستانی در یک عملیات غافلگیرانه متهمان دستگیر، ادوات مجرمانه از آنان کشف وضبط شد.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان مهریز تصریح کرد: در این رابطه سر شبکه اصلی شناسایی دستگیر و پس از سیر مراحل قضایی به ندامتگاه مرکزی استان منتقل و پاتوق متهمان با دستور قضایی پلمپ شد.

منبع : خبرفوری

منبع خبر ( ) است و سایت خبری و خبرخوان نیوز فوری در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 18035 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  0989120208592  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت خبری و خبرخوان نیوز فوری مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
لینک کوتاه خبر:
تبلیغات
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط سایت خبری و خبرخوان نیوز فوری در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • ارسال دیدگاه برای این مطلب مقدور نمی باشد!