جمعه, ۲۷ مهر ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-10-18
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 18014 |
ارسال توسط :
54 بازدید
ارسال به دوستان
پ

جزیره زیبای کیش در هر فصلی از سال پذیرای مسافران بسیاری است. اما در فصل پاییز و زمستان و تعطیلات عید نوروز گردشگران بیشتری کیش را برای مسافرت انتخاب می‌کنند. قدم‌زدن در ساحل کیش هنگام غروب آفتاب، بازدید از جاذبه‌های تفریحی و دیدنی کیش و مراکز خرید آن بسیار هیجان‌انگیز و لذت‌بخش است. به همین […]

جزیره زیبای کیش در هر فصلی از سال پذیرای مسافران بسیاری است. اما در فصل پاییز و زمستان و تعطیلات عید نوروز گردشگران بیشتری کیش را برای مسافرت انتخاب می‌کنند. قدم‌زدن در ساحل کیش هنگام غروب آفتاب، بازدید از جاذبه‌های تفریحی و دیدنی کیش و مراکز خرید آن بسیار هیجان‌انگیز و لذت‌بخش است. به همین دلیل کیش به یکی از محبوب‌ترین مقاصد گردشگری ایران تبدیل شده است. برای داشتن سفری به یادماندنی به کیش انتخاب یک هتل و محل اقامت مناسب بسیار حائز اهمیت است. در این جزیره هتل‌های متنوعی برای اقامت گردشگران تأسیس شده است. رزرو هتل کیش مخصوصاً در ایام نوروز که میزان مسافرت‌ها به آن به اوج خود می‌رسد کمی دشوار است. از این رو باید مدتی قبل از سفر برای رزرو هتل اقدام نمود.

اگر می‌خواهید در مورد رزرو هتل کیش برای عید اطلاعات بیشتری کسب کنید پیشنهاد می‌کنیم تا پایان این مطلب با ما همراه باشید.

بهترین هتل‌های کیش

انتخاب بهترین هتل در کیش کاملاً به سلیقه و انتظارات شما بستگی دارد. در هنگام رزرو هتل معمولاً فاکتورهایی مانند موقعیت مکانی، امکانات، خدمات هتل، دکوراسیون هتل و… مورد توجه قرار می‌گیرد. از این رو برای رزرو آنلاین هتل باید این فاکتورها را مدنظر قرار دهید. هتل‌های کیش از تنوع بالایی برخوردار هستند و شامل هتل‌های ۵ ستاره، ۴ ستاره، هتل‌های ساحلی و هتل‌های ارزان‌قیمت می‌شوند. در ادامه بیشتر به معرفی این هتل‌ها می‌پردازیم تا بتوانید با رزرو بهترین هتل کیش تعطیلات عید نوروز لحظات به یاد ماندنی را در کیش تجربه کنید.

هتل‌های پنج ‌ستاره کیش

در جزیره کیش هتل‌های ۵ ستاره متعددی وجود دارد که در فضای لوکس و باشکوه خود بهترین خدمات و امکانات ممکن را ارائه می‌دهند؛ بنابراین اگر می‌خواهید در سفر به کیش بهترین لحظات را تجربه کنید و سفری به یاد ماندنی و لذت‌بخش داشته باشید هتل‌های ۵ ستاره بهترین گزینه ممکن خواهند بود. از برترین هتل‌های پنج‌ستاره کیش می‌توان به هتل ترنج کیش، هتل داریوش، هتل مارینا پارک، هتل ویدا، هتل پالاس، هتل شایگان و هتل آرامیس اشاره نمود.

هتل‌های چهار ستاره کیش

هتل‌های ۴ ستاره در دارای طرفداران بسیاری هستند. زیرا از قیمت، خدمات و امکانات با کیفیت برخوردارند. این هتل‌ها نسبت به هتل‌های ۵ ستاره دارای قیمت مناسب‌تری هستند. از این رو در ایام عید خیلی سریع‌تر رزرو می‌شوند و باید زودتر اقدام نمود. از جمله بهترین هتل‌های چهار ستاره کیش می‌توان به هتل لیلیوم کیش، هتل پارمیدا، هتل فلامینگو، هتل سورینت مریم و هتل ارم اشاره نمود.

هتل‌های ساحلی کیش

هتل‌های ساحلی کیش که در نزدیک ساحل و روبه دریا قرار گرفته‌اند طرفداران زیادی دارند و با اقامت در آن‌ها می‌توان از تماشای ساحل زیبای خلیج‌فارس و تفریحات دریایی متنوع لذت برد. این هتل‌ها که شامل هتل‌های ۵، ۴، ۳ و ۲ ستاره نیز می‌شوند دارای دسترسی بسیار خوبی به امکانات تفریحی و اماکن دیدنی جزیره کیش هستند و تنوع قیمتی بالایی دارند. از این رو تمامی مسافران با توجه به بودجه خود می‌توانند به رزرو اتاق در یکی از هتل‌های ساحلی کیش بپردازند. از جمله این هتل‌ها می‌توان به هتل مارینا پارک (۵ ستاره)، هتل ترنج (۵ ستاره)، هتل شایان (۵ ستاره)، هتل داریوش (۵ ستاره)، هتل پارسیان (۳ ستاره)، هتل سیمرغ (۳ ستاره) و هتل شباویز (۲ ستاره) اشاره نمود.

منبع : زومیت

منبع خبر ( ) است و سایت خبری و خبرخوان نیوز فوری در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 18014 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  0989120208592  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت خبری و خبرخوان نیوز فوری مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:
تبلیغات
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط سایت خبری و خبرخوان نیوز فوری در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • ارسال دیدگاه برای این مطلب مقدور نمی باشد!