جمعه, ۲۷ مهر ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-10-18
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 17790 |
ارسال توسط :
48 بازدید
ارسال به دوستان
پ

ظاهراً آنر قصد دارد به‌زودی مچ‌بند هوشمند جدیدی رونمایی کند که جایگزین آنر بند ۷ می‌شود. آنر بند ۷ در سال ۲۰۲۲ روانه‌ی بازار شد. بر اساس ادعای منابع آگاه، آنر بند ۹ با دو شماره‌مدل در دیتابیس SIG ثبت شده است. این موضوع نشان می‌دهد که احتمالاً آنر بند ۹ در دو مدل با […]

ظاهراً آنر قصد دارد به‌زودی مچ‌بند هوشمند جدیدی رونمایی کند که جایگزین آنر بند ۷ می‌شود. آنر بند ۷ در سال ۲۰۲۲ روانه‌ی بازار شد.

بر اساس ادعای منابع آگاه، آنر بند ۹ با دو شماره‌مدل در دیتابیس SIG ثبت شده است. این موضوع نشان می‌دهد که احتمالاً آنر بند ۹ در دو مدل با نمایشگر متفاوت دردسترس قرار می‌گیرد.

جزئیات فاش‌شده حاکی است که مچ بند هوشمند آنر با بلوتوث ۵٫۳ عرضه می‌شود؛ اما فعلاً اطلاعات دیگری از این محصول شامل سخت‌افزار و تاریخ عرضه دردسترس نیست. همچنین قیمت مچ بند هوشمند جدید آنر را نمی‌دانیم.

مقاله‌های مرتبط

مچ بند هوشمند هواوی مدل آنر بند ۷ دارای صفحه‌نمایش ۱٫۴۷ اینچی اولد (با نام تجاری AMOLED) و باتری با طول عمر ۱۴ روز است و از ۹۶ حالت ورزشی، حسگر ردیاب ضربان قلب و نظارت بر اکسیژن خون پشتیبانی می‌کند و در برابر آب نیز مقاوم است.

منبع : زومیت

منبع خبر ( ) است و سایت خبری و خبرخوان نیوز فوری در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 17790 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  0989120208592  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت خبری و خبرخوان نیوز فوری مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:
تبلیغات
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط سایت خبری و خبرخوان نیوز فوری در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • ارسال دیدگاه برای این مطلب مقدور نمی باشد!