پنجشنبه, ۲۹ شهریور ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-09-19
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 17194 |
ارسال توسط :
53 بازدید
ارسال به دوستان
پ

منابع کارگری در شهرستان ری از مرگ یک کارگر خدماتی شهرداری «قیامدشت» بر اثر حادثه تصادف خبر دادند.

یک منبع کارگری با اعلام خبر درگذشت یک کارگر خدماتی شهرداری قیامدشت گفت: این حادثه صبح روز گذشته برای یکی از کارگران خدماتی شاغل در شهرداری قیامدشت حین کار در حاشیه خیابان آزادی بر اثر برخورد با خودرو سواری اتفاق افتاده است.

او با بیان اینکه پاکبان جان‌باخته «بهمن فرج زاده» نام دارد و ساکن روستای «حصار امیر» پاکدشت است، گفت: وی تحت مسئولیت یک شرکت پیمانکاری در بخش خدمات شهرداری قیامدشت کار می‌کرد که متاسفانه بر اثر شدت ضربه وارده یک خودرو سواری جان خود را از دست می‌دهد.

مرگ کارگر خدماتی شهرداری قیامدشت بر اثر تصادف

طبق اظهارت وی، متاسفانه راننده خودرو سواری بعد از مضروب کردن مرحوم فرج زاده وی را کنار خیابان رها کرده و متواری می‌شود اما بعد از چند ساعت ماموران پلیس موفق به پیدا کردن خودرو راننده خاطی در یک از کارگاه‌های صافکاری و بازداشت وی می‌شوند.

منبع : خبرفوری

منبع خبر ( ) است و سایت خبری و خبرخوان نیوز فوری در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 17194 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  0989120208592  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت خبری و خبرخوان نیوز فوری مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
لینک کوتاه خبر:
تبلیغات
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط سایت خبری و خبرخوان نیوز فوری در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • ارسال دیدگاه برای این مطلب مقدور نمی باشد!