جمعه, ۳۰ شهریور ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-09-20
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 16893 |
ارسال توسط :
48 بازدید
ارسال به دوستان
پ

آرتی نوشت: خبرنگار ما اعلام کرده است که خبرهایی از ترور سه فلسطینی پس از نفوذ نیروهای اسرائیلی به یک بیمارستان در جنین مخابره می شود. رسانه های فلسطینی  هم در این باره اعلام کرده اند: سربازان اسرائیلی با لباس شخصی وارد بیمارستان ابن سینا شدند و با استفاده از تفنگ صدا خفه کن محمد […]

آرتی نوشت: خبرنگار ما اعلام کرده است که خبرهایی از ترور سه فلسطینی پس از نفوذ نیروهای اسرائیلی به یک بیمارستان در جنین مخابره می شود.

رسانه های فلسطینی  هم در این باره اعلام کرده اند: سربازان اسرائیلی با لباس شخصی وارد بیمارستان ابن سینا شدند و با استفاده از تفنگ صدا خفه کن محمد ابمن الغزاوی، باسل ایمن الغزاوی و حمد ولید جلامنه را ترور کردند.

این رسانه ها آورده اند: ترور شدگان از برجسته ترین رهبران گردان های قسام و سرایا القدس در جنین هستند.

از سوی دیگر نیروهای اسرائیلی بامداد امروز(سه شنبه) دو فلسطینی را در اردوگاه العروب در شمال الخلیل بازداشت کردند و با جوانان فلسطینی در این اردوگاه درگیر شدند.

در رام الله نیز نیروهای اسرائیلی بامداد امروز(سه شنبه) با نفوذ به شهرک سنجل در شمال این شهر، یکی از منازل فلسطینی ها را به پادگاه نظامی تبدیل کردند و یکی از جوانان این منطقه را بازداشت کردند.

خبرگزاری وفا در این باره نوشت: یک نیروی ویژه اسرائیلی صبح امروز(سه شنبه) پس از نفوذ به داخل بیمارستان ابن سینا در شهر جنین، سه فلسطینی از جمله دو برادر را ترور کردند.

منابعی از داخل بیمارستان به این خبرگزاری گفتند: حدود ۱۰ سرباز از نیروهای ویژه اسرائیل با لباس پزشکان، پرستاران و لباس های زنانه فلسطینی به بیمارستان نفوذ کردند، به طبقه سوم رفتند و با استفاده از تفنگ صدا خفه کن این سه جوان را ترور کردند.

شاهدان عینی نیز گفته اند که پس از ورود آن نیروی اسرائیلی به بیمارستان، صدای تیراندازی شدید در اطراف بیمارستان ابن سینا را شنیده اند.

در پی این ترور، نیروهای ملی فلسطین به اعتصاب و بسیج عمومی در جنین دعوت کردند.

به این طریق شمار شهدای فلسطینی در کرانه باختری و قدس اشغالی از آغاز سال جاری به ۶۳ نفر  و از اغاز تجاوز اسرائیل به نوار غزه به ۳۸۱ نفر افزایش یافت.

منبع : خبرفوری

منبع خبر ( ) است و سایت خبری و خبرخوان نیوز فوری در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 16893 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  0989120208592  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت خبری و خبرخوان نیوز فوری مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:
تبلیغات
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط سایت خبری و خبرخوان نیوز فوری در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • ارسال دیدگاه برای این مطلب مقدور نمی باشد!