جمعه, ۲۷ مهر ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-10-18
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 16504 |
ارسال توسط :
46 بازدید
ارسال به دوستان
پ

یخچال فریزر دوو DSI-3640 یکی از معدود مدل‌های موجود در بازار با طراحی Door-in-Door است که امکان دسترسی راحت به محتویات درون یخچال بدون باز کردن در اصلی را فراهم می‌کند. درواقع صرف نظر از ویژگی‌های دیگر، نوع طراحی محصول باعث شده است اختلاف قیمت زیادی با مدل‌های دیگر داشته باشد. دیگر ویژگی قابل ملاحظه‌ی […]

یخچال فریزر دوو DSI-3640 یکی از معدود مدل‌های موجود در بازار با طراحی Door-in-Door است که امکان دسترسی راحت به محتویات درون یخچال بدون باز کردن در اصلی را فراهم می‌کند. درواقع صرف نظر از ویژگی‌های دیگر، نوع طراحی محصول باعث شده است اختلاف قیمت زیادی با مدل‌های دیگر داشته باشد.

دیگر ویژگی قابل ملاحظه‌ی یخچال فریزر دوو DSI-3640، ظرفیت ۳۶ فوتی آن است که فضای کاملی را برای نگهداری انواع میوه و مواد غذایی فراهم می‌آورد.

این یخچال علاوه‌بر سرمایش هوشمند Digital Cooling که کیفیت و تازگی مواد غذایی را حفظ می‌کند، به فیلتر هوای Fresh Max Plus برای از بین بردن بوی نامطبوع یخچال و باکتری‌ها مجهز است.

یخچال فریزر دوو، از کشوی مخصوص برای نگه‌داری میوه‌ها و سبزیجات با قابلیت حفظ رطوبت و همچنین یک کشوی جداگانه برای انواع گوشت بهره می‌برد.

کمپرسور اینورتر دیجیتال، فناوری نوفراست، بسته‌شدن خودکار در یخچال، پشتیبانی از حالت Eco برای صرفه‌جویی در مصرف انرژی، میزان نویز ۳۸ دسی‌بل، کاهش مصرف صدای یخچال در شب و رده انرژی +A دیگر امکانات یخچال فریزر دوو محسوب می‌شوند.

قیمت یخچال فریزر دوو DSI-3640 در محدوده‌ی ۷۸ تا ۸۸ میلیون‌ تومان قرار دارد. گفتنی است که یخچال ال جی GCJ-267 نیز با طراحی مشابه، در حال حاضر با همین محدوده قیمت به‌فروش می‌رسد.

بهترین یخچال فریزر بالا پایین دوو

یخچال فریزر دوو D4TM-1027

منبع : زومیت

منبع خبر ( ) است و سایت خبری و خبرخوان نیوز فوری در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 16504 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  0989120208592  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت خبری و خبرخوان نیوز فوری مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:
تبلیغات
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط سایت خبری و خبرخوان نیوز فوری در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • ارسال دیدگاه برای این مطلب مقدور نمی باشد!