پنجشنبه, ۲۹ شهریور ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-09-19
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 15987 |
ارسال توسط :
45 بازدید
ارسال به دوستان
پ

سارقان مسلح خودرو در عملیات ضربتی پلیس در شهرستان هندیجان دستگیر شدند.

سرهنگ کامران خوشنام‌وند فرمانده انتظامی هندیجان در تشریح جزئیات این خبر اظهار کرد: در پی اخباری مبنی بر تردد خودروی پژو ۲۰۷ که دارای سابقه  سرقت  از شهرستان اهواز بوده، بلافاصله طرح مهار در سطح هندیجان به مرحله اجرا گذاشته شد.

وی افزود: راننده خودرو به محض مشاهده ماموران طرح مهار، بلافاصله اقدام به فرار کرد که با هوشیاری و هماهنگی انجام شده، این خودروی  تحت تعقیب  متوقف و هر دو متهم آن  دستگیر  شدند.

فرمانده انتظامی هندیجان بیان کرد: متهمان پس از مواجه شدن با ادله متقن پلیس به بزه انتسابی خود اعتراف کردند و گفتند که در  سرقت مسلحانه  خودروی تویوتا لندکروز در اهواز نقش داشته‌اند.

وی با اشاره به معرفی متهمان به مراجع قضایی، از شهروندان درخواست کرد که در صورت مشاهده هر گونه موارد مشکوک، با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ تماس بگیرند و موضوع را به پلیس اطلاع دهند.

منبع : خبرفوری

منبع خبر ( ) است و سایت خبری و خبرخوان نیوز فوری در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 15987 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  0989120208592  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت خبری و خبرخوان نیوز فوری مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
لینک کوتاه خبر:
تبلیغات
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط سایت خبری و خبرخوان نیوز فوری در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • ارسال دیدگاه برای این مطلب مقدور نمی باشد!