پنجشنبه, ۲۹ شهریور ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-09-19
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 15963 |
ارسال توسط :
45 بازدید
ارسال به دوستان
پ

فرمانده انتظامی شهرستان ری از دستگیری سارق قاپ زن حرفه‌ای و سابقه‌دار محدوده شهرری خبر داد و گفت: متهم تا کنون به ۳۰ فقره سرقت در محدوده شهرری و استان تهران معترف شده است.

 سرهنگ محمدقاسم طرهانی ظهر امروز با اشاره به شناسایی سارق در شهرری اظهار داشت: در پی افزایش سرقت قاپ زنی در هفته‌های اخیر در محله شهرری و وصول پرونده به پلیس آگاهی رسیدگی به موضوع و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار کارآگاهان زبده پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: با تلاش شبانه روزی و انجام اقدامات اطلاعاتی، سرانجام در هشتم بهمن‌ماه مخفیگاه متهم را در شهرستان هم‌جوار شناسایی کردند و پس از انجام هماهنگی‌های لازم با مراجع قضائی روز گذشته گروه مجهزهای عملیات پلیس آگاهی به محل اعزام شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان ری در ادامه گفت: مأموران پلیس پس از حضور در محل طی یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه متهم را دستگیر و به مقر پلیس منتقل کردند.

سرهنگ طرهانی در پایان خاطرنشان کرد: در تحقیقات انجام شده متهم ۳۰ ساله سابقه‌دار به ۳۰ فقره موبایل قاپی در محدوده تهران و شهرری معترف شد که جهت سیر مراحل قانونی به دادسرای شهرری اعزام و سپس روانه زندان شد.

منبع : خبرفوری

منبع خبر ( ) است و سایت خبری و خبرخوان نیوز فوری در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 15963 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  0989120208592  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت خبری و خبرخوان نیوز فوری مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
لینک کوتاه خبر:
تبلیغات
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط سایت خبری و خبرخوان نیوز فوری در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • ارسال دیدگاه برای این مطلب مقدور نمی باشد!