پنجشنبه, ۲۹ شهریور ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-09-19
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 15892 |
ارسال توسط :
285 بازدید
ارسال به دوستان
پ

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری رشت گفت: تالار عروسی آریانا در شهر رشت شامگاه یکشنبه دچار حریق شد اما آسیب جانی نداشت.

شهرام مومنی شامگاه یکشنبه با دریافت خبر حریق تالار عروسی آریانا رشت در جاده رشت به بندرانزلی، نیروهای آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری رشت برای اطفاء حریق به محل اعزام شدند.

 وی با بیان اینکه آتش سوزی تالار آریانا با تلاش نیروهای آتش نشانی هم اکنون مهار شده و نیروها در حال لکه گیری هستند، افزود: بر اساس برآوردها کمتر از ۵۰ درصد این تالار شامل بخشی از طبقه دوم، سربندی و نمای کامپوزیت تالار دچار خسارت شده است.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری رشت خاطر نشان کرد: حریق در تالار آریانا رشت آسیب جانی نداشت ضمن اینکه علت آتش سوزی از سوی کارشناسان در دست بررسی است.

منبع : خبرفوری

منبع خبر ( ) است و سایت خبری و خبرخوان نیوز فوری در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 15892 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  0989120208592  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت خبری و خبرخوان نیوز فوری مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
لینک کوتاه خبر:
تبلیغات
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط سایت خبری و خبرخوان نیوز فوری در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • ارسال دیدگاه برای این مطلب مقدور نمی باشد!