پنجشنبه, ۲۹ شهریور ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-09-19
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 15588 |
ارسال توسط :
48 بازدید
ارسال به دوستان
پ

ماموران انتظامی سارقی را پشت فرمان خودروی سرقتی دستگیر کردند که از شدت خماری به خواب سنگینی فرو رفته بود.

ماموران گشت کلانتری معراج مشهد درپی گزارش یکی از شهروندان  مبنی بر این که سارقان خودروی پرایدش را به سرقت برده اند، بلافاصله عازم بولوار توس شدند وبه جست و‌جو در خیابان های اطراف پرداختند اما ناگهان خودروی پراید را درحالی کنار دیواری یافتند که جوانی۲۷ ساله ای پشت فرمان خودرو به خواب عمیقی فرو رفته بود.

هنگامی که ماموران به شیشه پراید کوبیدند، او وحشت زده چشمانش را گشود و قصد فرار داشت که دستبندهای قانون بر دستانش گره خورد. این متهم که به مواد مخدر صنعتی اعتیاد شدیدی دارد، پس از انتقال به مرکز انتظامی گفت: دوران خدمت سربازی را می گذراندم که با تشویق یکی از دوستانم به مصرف مواد مخدر روی آوردم و بعد از آن که با دختر عمویم ازدواج کردم به سوی مصرف شیشه و هروئین کشیده شدم. حدود۱۰ سال از زندگی مشترکمان می گذشت که با یکی از انجمن های ترک اعتیاد آشنا شدم و دور مواد مخدر را خط کشیدم.

اما دوسال بعد احساس کردم همسرم فریب مردی در فضای مجازی را خورده است که با این سوءظن،زندگی ام متلاشی شد و من دوباره مصرف موادمخدر را آغاز کردم.

همسرم طلاق گرفت و درخانواده پدری ام نیز جایی نداشتم. به همین دلیل شب ها را در بیرون از منزل می گذراندم و با سرقت های خرد هزینه های اعتیادم را تامین می کردم اما شب قبل در حالی که به شدت خمار بودم یک دستگاه پراید را سرقت کردم تا قطعات آن را به مالخران بفروشم ولی به خاطر خستگی و بی خوابی ،نتوانستم رانندگی کنم.

این بود که خودرو را در گوشه دیواری پارک کردم و از شدت خماری به خواب رفتم…
بررسی های بیشتر درباره سرقت های احتمالی دیگر وی با دستور سرگرد امیر رضا فعال  رئیس کلانتری معراج ادامه دارد.

منبع : خبرفوری

منبع خبر ( ) است و سایت خبری و خبرخوان نیوز فوری در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 15588 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  0989120208592  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت خبری و خبرخوان نیوز فوری مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
لینک کوتاه خبر:
تبلیغات
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط سایت خبری و خبرخوان نیوز فوری در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • ارسال دیدگاه برای این مطلب مقدور نمی باشد!